دونده‌های برتر آذربایجان‌شرقی معرفی شدند

1399/12/02 - 10:47 - کد خبر: 38124
دونده

نصر: مسابقات دو و میدانی قهرمانی بزرگسالان آذربایجان‌شرقی با شناخت نفرات برتر رده‌های سنی مختلف به پایان رسید.

به گزارش نصر، این مسابقات به مناسبت گرامیداشت قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز و سردار حاج قاسم سلیمانی روز جمعه یکم اسفند در ۹ رده سنی و در سالن دو و میدانی شهید خسرو علی آبادی تبریز برگزار شد.
در رده سنی ۳۵ تا ۳۹ سال این مسابقات جعفر عبدلی از تبریز قهرمان شد، رضا فضلیان از بستان آباد و هادی طوفان از تبریز به ترتیب دوم و سوم شدند.
در رده سنی ۴۰ تا ۴۴ سال سید جلیل شاهمیر و ولی سیف زاده هر دو از تبریز اول و دوم شدند و عبدالله آقایی از میانه به مقام سوم رسید، عنوان قهرمانی رده سنی ۴۵ تا ۴۹ سال به علی حسینی اسفندزاد از تبریز رسید و قاسم عبدلی و بهمن طاهری آریا هر دو از تبریز به ترتیب در سکوهای اول تا سوم ایستادند.
در رده سنی ۵۰ تا ۵۴ سال ابوالفضل عباس زاده، منصور نوری و احد بهنام هر سه از تبریز به ترتیب اول تا سوم شدند و احد پرویزی غازانی از تبریز در رده سنی ۵۵ تا ۵۹ سال اول شد همشهری وی محمدحسین قلی پور دوم شد و ایوب اسدی از مراغه روی سکوی سوم ایستاد.
در رده سنی ۶۰ تا ۶۴ سال محبوب محسن وند از مراغه به مقام قهرمانی رسید و محمدعلی جبارپور از تبریز دوم شد و در رده سنی ۶۵ تا ۶۹ سال اکبر عبدالحسینی افخم از تبریز به مقام اول دست یافت و علی رضایی از مرند دوم شد.
در رقابت های رده سنی ۷۰ تا ۷۴ سال جعفر سرخابی از تبریز و خلیل سمندر از اسکو به ترتیب به عناوین اول و دوم رسیدند و در رده سنی ۷۵ سال به بالا حمید پور فرج از تبریز به مقام قهرمانی دست یافت.
انتهای پیام/

پژوهشیار