خبر/

وزیر آموزش و پرورش به زنجان سفر کرد

1399/11/30 - 11:00 - کد خبر: 38040
محسن حاجی میرزائی

نصر: محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش به اتفاق هیات همراه، امروز/پنجشنبه/ برای بررسی وضعیت آموزشی و کلنگ زنی ۱۶ مدرسه به زنجان، دیار غواصان دریا دل سفر کرده است.

به گزارش نصر، بر این اساس دیدار با معلمان منتخب استان زنجان، افتتاح مجتمع ۴۲ کلاسه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در زنجان، مراسم کلنگ زنی همزمان ۱۶ مدرسه ۳۶ کلاسه به صورت نمادین و شرکت در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان از برنامه های سفر وزیر آموزش و پرورش به پایتخت شور و شعور حسینی است.
حاجی میرزایی در سفر یک ‌روزه خود به زنجان ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، با مدیران مدارس این استان گفت وگوی اختصاصی در بستر شبکه شاد خواهد داشت.
گفتگوی تخصصی در شبکه شاد «گروه استانی مدیران» با مدیران مدارس استان زنجان از جمله برنامه هایی است که این کار با هدف ایجاد ارتباط موثر بین اهداف وزارت آموزش و پرورش و مدیران مدارس، اقدام در جهت کاهش فاصله گفتمان بین صف و ستاد و فراهم آوری بستر هم افزایی مدیران در جهت تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت در حال برگزاری است.
گفتنی است، محسن حاجی میرزایی در بدو ورود به زنجان، در ورودی این شهر، مورد استقبال رسمی استاندار زنجان، مدیر کل آموزش و پرورش زنجان، مدیر کل نوسازی مدارس و جمعی از مسئولان استان قرار گرفت.
انتهای پیام/

پژوهشیار