خبر/

خرید مطمئن و آنلاین بیمه از اولین کارگزاری برخط بیمه کشور

1399/11/26 - 11:48 - کد خبر: 37758
عکس

نصر: رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت کارگزاری رسمی بیمه مستقیم برخط آینده نگر با اشاره به دریافت اولین مجوز رسمی کارگزاری برخط بیمه توسط این شرکت برای سامانه بیمه سی، این سامانه را قابل اطمینان ترین سامانه مقایسه و خرید آنلاین بیمه عنوان کرد.

به گزارش نصر، ایوب توحید نیا گفت: مراسم اعطای مجوز برخط به شرکت کارگزاری رسمی بیمه مستقیم برخط آینده نگر و سامانه بیمه سی به میزبانی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با حضوردکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، دکترعلیرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی و هيات عامل بيمه مركزي ومديران عامل شركتهاي بيمه اي وجمعی از استارتاپ های فعال در حوزه بیمه برگزار شد.
وی تاکید کرد: مجوز برخط شرکت آینده نگر 30 مهر امسال صادر شده بود و مراسم رسمی اعطای این مجوز درایام مبارک دهه فجر برای این شرکت و 4 شرکت دیگر که موفق به دریافت مجوز برخط شده بودند، برگزار شد.
توحید نیا در زمینه اهمیت این مجوز، تصریح کرد: از بین بیش از 100 شرکت متقاضی مجوز برخط، تنها 5 شرکت موفق به دریافت آن شده اند و شرایط لازم و زیرساخت های ضروری را برای دریافت این مجوز دارا هستند.
بنیانگذار سامانه بیمه سی افزود: شرکت کارگزاری رسمی بیمه مستقیم برخط آینده نگر به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در حوزه بیمه آنلاین فعالیت می کند و با ارائه سامانه بیمه سی از ابتدای امسال، اهدافی چون کاهش هزینه های حمل و نقل درون شهری، کاهش خطرات و ریسک های ناشی از مراجعه حضوری، الکترونیکی و آنلاین کردن فرایند خرید انواع بیمه و فراهم آوردن امکان مقایسه سریع برای خرید بهترین و مقرون به صرفه ترین بیمه نامه را برای مشتریان خود، پیگیری می کند.
توحیدنیا اظهار کرد: این شرکت از اوایل سال 99 با راه اندازی سامانه بیمه سی، خدمات مقایسه و خرید آنلاین بیمه را درسایت bimasi.ir  ارائه می دهد و علاوه بر فروش انواع بیمه، مشاوره رایگان بیمه ای نیز در این سایت انجام می گیرد.
وی در زمینه تلاش بیمه سی برای قطع زنجیره کرونا از طریق ارائه آنلاین خدمات بیمه ای، گفت: در این سامانه علاوه بر ارائه بیمه نامه شخص ثالث اتومبیل، بیمه نامه آتش سوزی وزلزله و بیمه نامه درمان تکمیلی خانواده، بیمه نامه کرونا نیز ارائه شده است و بر اساس نیازهای روز مردم قدم به قدم موارد جدید بیمه ای به این سامانه اضافه می شود.
توحیدنیا ادامه داد: از مزیت های استفاده از سامانه بیمه سی می توان در وحله اول به عدم نیاز برای مراجعه حضوری اشاره کرد. به خصوص اینکه این روزها خطرات بیماری کرونا نیز به سایر دشواری های مراجعه حضوری اضافه شده است و این عدم مراجعه علاوه بر کاهش ریسک، می تواند در زمان و هزینه نیز صرفه جویی نماید. در ادامه نیز خرید از بیمه سی این مزیت را به خریداران می دهد که بیمه نامه را بر اساس نیاز واقعی خود و بودجه ای که تعریف کرده اند خریداری کنند. اجباری به خرید از یک شرکت بیمه خاص نیست و تلاش می کنیم به ساده ترین شکل ممکن تفاوت های قیمتی و پوششی انواع بیمه نامه ها را به مشتری ارائه کرده و امکان مقایسه را به طور کامل فراهم کنیم.
وی تصریح کرد: همچنین خریداران از این سامانه کارشناسان ما را همیشه در کنار خود خواهند دید و به خصوص در زمان دریافت خسارت احتمالی نیازی به تخصص بیمه ای نداشته و بدون سردرگمی به خواسته خود خواهند رسید. به طوریکه عموم مردم می توانند به صورت آنلاین با مراجعه به سایت سامانه بیمه سی به آدرس bimasi.ir و يا نصب اپليكيشن آن درگوشي همراه از خدمات بیمه مورد نیاز بهره مند شوند.
مدیرعامل شرکت آینده نگر با اشاره به پذیرش این شرکت در مرکز رشد فناوری های پیشرفته دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، اظهار کرد: توسعه خدمات آنلاین در سامانه بیمه سی اصلی ترین برنامه آتی شرکت کارگزاری رسمی بیمه مستقیم برخط آینده نگر است و  این روند توسعه ای در سامانه بیمه سی همچنان ادامه خواهد داشت.
توحیدنیا افزود: به خصوص اینکه با پذیرش و استقرار در مرکز رشد و فناوری های پیشرفته دانشگاه شهید مدنی آذربایجان زمینه های همکاری با متخصصان دانشگاهی  و نخبگان دانشجویی نیز فراهم شده است و تلاش می کنیم تا با ترکیب دانش متخصصان دانشگاهی و تجربه کارشناسان شرکت آینده نگر، در آینده نزدیک به اهداف بلند اجتماعی کشور عزیزمان در این حوزه برسیم.
توحیدنیا در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کارگزاررسمی بیمه به نوعی وکیل ومشاور بیمه ای بیمه گذاراست در این راستا، بیمه گذار با مراجعه به دفاتر یا سایت کارگزاربیمه می تواند نیازهای بیمه ای خود را مطرح کند و کارگزاربیمه با توجه به خواسته مشتری بیمه های مورد نیاز را با کمترین قیمت و بیشترین پوشش ممکن ازشرکتهای بیمه ای دارای مجوز از بیمه مرکزی تهیه نموده و ازخرید بیمه نامه تا خسارت درکنارمشتری باشد.
انتهای پیام/

پژوهشیار