عمارت تاریخی ائل‌گلی تبریز مرمت و بازسازی شد

1399/11/25 - 11:26 - کد خبر: 37676
عمارت تاریخی

نصر: مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از مرمت و بازسازی عمارت تاریخی ائل‌گلی توسط سازمان سیما و منظر شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، احمد حمزه زاده با اعلام این خبر گفت: عمارت ائل‌گلی از جمله بناهای ارزشمند است که به عنوان نگین تاریخی تبریز شناخته شده و حفاظت و مرمت آن همواره مورد توجه این اداره‌کل و همچنین سازمان سیما و منظر شهرداری تبریز قرار گرفته است.
وی در ادامه از اقدامات سازمان سیما و منظر شهرداری تبریز تقدیر کرد و گفت: عملیات مرمت و حفاظت از عمارت تاریخی ائل‌گلی تبریز طی ماه‌های اخیر توسط سازمان سیما و منظر شهرداری تبریز با همکاری متخصصان و هنرمندان برجسته استان انجام شده است.
به‌ نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، وی افزود: عملیات مرمت و بازسازی عمارت ائل‌گلی با موفقیت به اتمام رسیده و در مرحله بعد آموزش نیروی انسانی در دستور کار این سازمان قرار گرفته است که باید در راستای ارتقا سطح ارائه خدمات آموزش‌های لازم براساس استانداردهای روز دنیا انجام پذیرد تا گردشگران با حضور در این عمارت فاخر از خدمات ویژه‌ای برخورد شوند.
انتهای پیام/

پژوهشیار