افتتاح پروژه‌های عمرانی، خدماتی در منطقه ارسباران

1399/11/21 - 11:58 - کد خبر: 37541
افتتاح

نصر: طی مراسم‌هایی همزمان با دهه مبارک فجر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی چند طرح عمرانی، خدماتی و ورزشی، در شهرستان‌های اهر، هریس و کلیبر افتتاح شد.

به گزارش نصر، ساختمان جدید فرمانداری اهر با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و هشت پروژه مخابراتی شامل تقویت خطوط ارتباطی روستایی و اینترنت روستای چولقشلاقی و دو سایت تلفن همراه و اینترنت روستاهای جوبند و ابریق با اعتبار سه میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان از جمله طرح‌هایی بود که افتتاح شد.
همچنین، سه طرح راهداری شامل راه روستایی، اصلاح روکش آسفالت و لکه‌گیری ۲۹ کیلومتر از بزرگراه اهر-تبریز با اعتبار بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال به بهره‎‌برداری رسید.
به گزارش ایسنا، همچنین با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در اهر نیز «اردوگاه گردشگری و بوم گردی سامبراهر» کلنگ زنی شد.
با حضور مسئولان شهرستان کلیبر نیز چند طرح عمرانی شامل اتمام چهار پروژه‌ی عمرانی شهرداری، چمن مصنوعی روستایی، اصلاح شبکه برق چهار روستا و سایت اینترنت پرسرعت ۱۱ روستا، دو باب مدرسه، یک کارگاه فنس‌بافی، بهسازی و شن ریزی روستایی و یک باب مسکن مددجویی در مجموع با اعتبارات حدود ۲۰۰ میلیارد ریالی و آسفالت معابر، کف‌پوش سطح شهر به‌متراژ ۵۶۰ متر مربع با اعتبار مجموع ۸۳۵ میلیون تومان به بهره برداری رسید.
همچنین با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در هریس از مرکز نگهداری بیماران روانی مزمن در روستای برازین با ظرفیت اسمی ۴۰ نفر و سالن کیسون بهره برداری و در ادامه نیز اجرای مسیرگشایی و جدول کشی خیابان‌ها، نصب اِلمان شهدای شهر،  شبکه آب خام فضای سبز، زیرسازی و جدول گذاری ورودی شهر، نصب کفپوش خیابان‌ها و چراغ‌های تزئینی بلوار شهدا با هزینه بیش از شش میلیارد تومان افتتاح شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار