گرامیداشت روز نیروی هوایی ارتش در پایگاه دوم شکاری تبریز/ رونمایی از دو قطعه موسیقی سیمرغ سهند و آصلانلار یاتاغی

1399/11/20 - 10:04 - کد خبر: 37458
عکس

نصر: ویژه برنامه بر بلندای اقتدار و افتخار به مناسبت گرامیداشت روز نیروی هوایی با حضور استاندار استان آذربایجان شرقی، نماینده ولی فقیه در این استان و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری در سالن همایش های پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز برگزار شد.

به گزارش نصر به نقل از روابط عمومی نهاجا، محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم با تبریک دهه فجر و روز نیروی هوایی گفت: انقلاب اسلامی ما یک انقلاب ارزشی و احیا گر ارزش انسان بودن و تحولی برای آزاد زیستن بوده است.
 
وی در ادامه با تاکید بر شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، افزود: وقتی انقلاب اسلامی پیروز شد ۴۰ هزار مستشار خارجی کشور را ترک کردند و تمام عرصه های سیاسی، نظامی و اقتصادی کشور در آن روز، در دست مستشاران خارجی بود که با توهین و اهانت به مردم دارایی‌های کشور را غارت می کردند ولی انقلاب ما به ما آزاد زیستن را آموخته است، لذا تا خون در رگ ما هست بر این عهد و پیمان خواهیم بود.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با تبریک روز نیروی هوایی و قدردانی از تلاش های کارکنان این نیرو در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی، به محبوبیت این نیرو در نزد رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) اشاره کرد و گفت: فرماندهی معظم کل قوا آنقدر به کارکنان نیروی هوایی علاقمند هستند که بعد از شیوع بیماری کرونا برای اولین بار با جمعی از کارکنان این نیرو ملاقات حضوری داشتند.
 
همچنین دو قطعه موسیقی "سیمرغ سهند" (یادبود شهید جواد فکوری) با خوانندگی  محمد جواد داده کمند و ترانه سرایی مهدی وطنی و "آصلانلار یاتاغی" (قلمرو شیران) با خوانندگی علیرضا فرجی و ترانه سرایی حسین هادی نیز در ادامه این مراسم، رونمایی شد.
 
در پایان، از خانواده های شهدا و پیشکسوتان، نخبه های علمی، ورزشی، قرآنی و کارکنان نمونه پایگاه توسط نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری تجلیل به عمل آمد.
 
انتهای پیام/
 

پژوهشیار