نماینده ولی‌فقیه در سپاه عاشورا:

اصل غافلگیری از مهمترین عوامل پیروزی در عملیات والفجر ۸ بود

1399/11/19 - 13:51 - کد خبر: 37406
عکس

نصر: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا اصل غافلگیری را از مهمترین عوامل پیروزی در عملیات والفجر ۸ عنوان کرد و گفت: حفاظت گفتار در این اصل نقش اساسی داشت.

به گزارش نصر، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی روز یک شنبه در آئین گرامیداشت عملیات والفجر ۸ و روز حفاظت اطلاعات در سپاه در جمع کارکنان سپاه هشترود اظهار داشت: در این عملیات نیروها به خوبی توجیه شده بودند و جمیع این عوامل در رسیدن به پیروزی نقش ایفا کرد.
وی با اشاره به اینکه طرح‌ریزی و اجرای این عملیات کاری بسیار گسترده و دشوار بود، بیان کرد: متفکرهای نظامی دنیا عبور از رودخانه وحشی اروند را غیرممکن می‌دانستند ولی رزمندگان با توکل به خدا و روحیه معنوی توانستند این کار غیرممکن را انجام دهند.
وی اظهار داشت: عملیات والفجر ۸ از اهداف سیاسی – نظامی ویژه‌ای برخوردار بود و یگان‌های نیروی زمینی سپاه با پشتیبانی آتش طرح‌ریزی شده، تهاجم خود در محورهای مورد نظر را در بیستم بهمن آغاز و به شکستن خط دشمن مبادرت کردند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: مجموعه سپاه به دلیل نقش، جایگاه و رسالت خطیر و مهمی که در پاسداری از دستاوردهای انقلاب دارد، همواره مورد توجه و هجوم دشمنان انقلاب بوده و هست.
حجت‌الاسلام نجفقلی‌زاده سرایی اضافه کرد: دشمنان از بدو تشکیل تلاش کردند بتوانند از درون و بیرون ضربه‌هایی را به سپاه وارد کنند تا جایی که نفوذ همچنان در دستور کار آنان قرار دارد.
وی تصریح کرد: دشمنان به اشکال مختلف در صدد تخریب مجموعه سپاه و اهداف مرجع ما در مأموریت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برآمدند و همچنان این هدف را دنبال می‌کنند.
وی اظهار داشت: امروز دشمن در صدد ایجاد یأس و ناامیدی در درون نظام است اما هر زمانی که در برابر این نظام الهی دست به اقدامی می‌زند، با شکست مواجه شده و با خواست و عنایت الهی و توجه حضرت ولی عصر (عج) ضرر متوجه خودشان می‌شود.
وی ادامه داد: دشمنان برای ایجاد عملیات روانی و تضعیف نظام با حربه‌های سیاسی، فرهنگی و تحریم اقتصادی با تمام توان وارد عمل شده‌اند اما ایستادگی ملت در برابر همۀ این توطئه‌ها، نقشه‌های شوم آن‌ان را خنثی می‌کند.
انتهای پیام/

پژوهشیار