رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی در گفتگو با نصر خبر داد:

11 کشته و مصدوم در برخورد ۲۹ خودرو

1399/11/18 - 23:01 - کد خبر: 37373
تصادف

نصر: رییس پلیس راه آذربایجان شرقی گفت: صبح امروز (شنبه) در اثر برخورد ۲۹ خودروی سواری و سنگین، در کمربندی مرند هشت نفر مصدوم و سه نفر کشته شدند.

به گزارش نصر، سرهنگ کریمی نژاد در گفتگو با خبرنگار نصر با اعلام این خبر افزود: متاسفانه صبح امروز در شش نقطه مختلف از کمربندی مرند، چندین خودروی سواری و سنگین باهم تصادف کردند که فاصله محل وقوع تصادف های مذکور در حدود یک کیلومتر بود.
وی با بیان این که در این تصادف در مجموع ۲۹ خودروی سواری و سنگین به هم برخورد کردند، تصریح کرد: در پی این حادثه، دو نفر که از سرنشینان اتوبوس بودند در دم جان باختند و یک نفر دیگر که از سرنشینان خودروی سواری و فردی ۸۰ ساله بود، بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.
کریمی نژاد افزود: هشت نفر از مصدومین این حادثه نیز به بیمارستان منتقل شدند که چهار نفر از آنان بعد از درمان سرپایی از بیمارستان مرخص شدند و چهار نفر دیگر نیز تحت نظر هستند که خوشبختانه حال عمومی آنان نیز خوب است.
رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی در ادامه به دلایل وقوع این حادثه در کمربندی مرند اشاره کرد و اذعان داشت: با توجه به این که شب گذشته بارش داشتیم و همچنین مه آلود بدن جاده، عدم رعایت فاصله طولی علت اصلی چهار مورد از این شش تصادف بود و علت دو مورد دیگر نیز، عدم توجه به جلو و همچنین عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه و قیچی کردن تریلی بود.
انتهای پیام/

پژوهشیار