رئیس سازمان مدیریت بحران کشور:

امکانات مناسبی در اختیار آتش نشانی شهرداری تبریز است

1399/11/16 - 20:48 - کد خبر: 37262
عکس

نصر: رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: انکانات مناسبی و بی‌نظیری بر اساس گزارش‌های دریافتی، در اختیار آتش نشانی قرار دارد.

به گزارش نصر، اسماعیل نجار در بازدید از سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز با قدردانی از حمایت شورا و شهرداری از آتش‌نشانی، گفت: با اطلاعاتی که دارم حمایت مناسبی از طرف شورا و شهرداری تبریز از سازمان آتش نشانی می‌شود که لازمه کار نیز همین است.
شهردار تبریز نیز در ادامه گفت: بسکت آتش‌نشانی به ما کمک می‌کند در کمترین زمان ممکن و با بیشترین عملکرد، از خسارات جانی، مالی و معنوی که به شهر وارد می‌شود، جلوگیری کنیم و استفاده از آن، گامی برای استفاده از تجهیرات به روز در سازمان آتش‌نشانی تبریز است.
به نقل از امور ارتباطات سازمان آتش نشانی تبریز، ایرج شهین باهر بیان کرد: متاسفانه در برخی آتش سوزی‌ها نقص تجهیزات مشهود بود و این برای اولین بار در کشور است که آتش نشانی تبریز به این بسکت و تجهیزات آن مجهز می‌شود.
وی اضافه کرد: با راه‌اندازی بسکت آتش‌نشانی، از این به بعد می‌توانیم از تجهیزات به روز آتش نشانی در تبریز استفاده کنیم.
وی بیان کرد: در سال‌های گذشته و در حادثه آتش سوزی بازار تبریز، دسترسی به فضای سرپوشیده و پرتراکم بازار گاهی ممکن نمی‌شد و بر این اساس نیاز بود که تجهیزات هوایی در اختیار داشته باشیم، هم موضوع بازار که هویت فرهنگی و تاریخی تبریز بوده و هم موضوع جنگل‌های استان به خصوص جنگل‌های ارسباران که از مناطق بکر جهان و ثروتی ملی هستند، برای ما مهم است.
شهردار تبریز در خاتمه، اظهار کرد: طی چند سال گذشته، اعتبار ویژه‌ای برای موضوعات ایمنی شهر و شهروندان در برنامه مدیریت شهری اختصاص داده‌ایم و در این خصوص از جمله افزایش سه ایستگاه آتش نشانی، اقدام قابل توجهی بوده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار