استاندار آذربایجان شرقی در آیین افتتاح پروژه های ICT استان:

زندگی بدون ارتباطات معنای خود را از دست می دهد

1399/11/16 - 12:57 - کد خبر: 37233
محمدرضا پورمحمدی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی در افتتاح و بهره برداری از پروژه های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات آذربایجان شرقی گفت: توسعه جوامع، فرصت های شغلی همه همه در سایه ارتباطات و شبکه های اینترنتی ممکن هستند و علنا زندگی بدون ارتباطات معنای خود را از دست می دهد.

به گزارش نصر، محمدرضا پورمحمدی در این آیین افتتاح ضمن تبریک ایام دهه فجر با اشاره به اینکه سال گذشته در همین ایام از لزوم ارتقا زیرساخت های حوزه ارتباطات صحبت کردیم و چندی بعد با شیوع بیماری کرونا اهمیت این موضوع دو چندان کرد، گفت: در یک سالی که گذشت حوزه های آموزش، تعاملات اقتصادی، جلسات رسمی و‌‌... همه دچار تحول شدند و اهمیت گسترش زیرساخت های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بسیار به چشم آمد‌.
وی افزود: در حال حاضر توسعه جوامع، فرصت های شغلی همه همه در سایه ارتباطات و شبکه های اینترنتی ممکن هستند و علنا زندگی بدون ارتباطات معنای خود را از دست می دهد.
استاندار آذریایجان شرقی، اثر بخشی دولت و شفاف سازی امور اداری و دولتی را نیز در سایه زیر ساخت های ارتباطی ممکن خواند و گفت: امیدوارم توسعه پروژه های ارتباطات و فناوری اطلاعات همواره تدوام داشته باشد و در جای جای استان شاهد رضایت همه از وضعیت شبکه اینترنت و تلفن همراه باشیم.
شایان ذکر است، در این جلسه پروژه های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات آذربایجان شرقی با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۷۴۸ میلیارد ریال به مناسب گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب توسط استاندار آذربایجان شرقی افتتاح شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار