با دستور وزیر بهداشت؛

زمان آزمون دستیاری تغییر کرد/ آزمون ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ برگزار می شود

1399/11/15 - 20:49 - کد خبر: 37201
استخدامی

نصر: با دستور وزیر بهداشت زمان برگزاری چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی تغییر کرد و این آزمون روز جمعه ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

به گزارش نصر، وزارت بهداشت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به تقاضای مکرر داوطلبان و دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با بررسی ابعاد و جوانب موضوع و لحاظ شرایط بحران همه گیری بیماری کووید ۱۹ و با توجه به تقویم آزمون‌های جامع پزشکی سال آتی، در پیش بودن ایام ماه مبارک رمضان و انتخابات ریاست جمهوری زمان جدید برای آزمون در نظر گرفته شد.
به این ترتیب چهل و هشتمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی از هفتم اسفندماه ۱۳۹۹ به تاریخ جمعه ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ موکول خواهد شد.
به گزارش مهر، در چند ماه گذشته داوطلبان با عنوان اینکه در آزمون دستیاری سال ۱۳۹۹ در مردادماه برگزار شده و برخی منابع آزمون تغییر داشته است از مراجع مختلف خواهان تعویق زمان آزمون دستیاری شده بودند.
پیش از این قرار بود چهل و هشتمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی هفتم اسفندماه ۱۳۹۹ برگزار شود. تاکنون در چهل و هشتمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی بیش از ۱۱ هزار داوطلب ثبت نام کرده اند.
انتهای پیام/

پژوهشیار