مربی تراکتور؛

لحظات در بازی تراکتور و پرسپولیس تعیین کننده هستند/ مهری مستحق محرومیت نیست

1399/11/15 - 15:08 - کد خبر: 37188
عباس چمنیان

نصر: مربی تراکتور گفت: لحظات در بازی تراکتور و پرسپولیس تعیین کننده هستند و سرنوشت بازی را کیفیت ضربات آخر مشخص می‌کند.

به گزارش نصر، عباس چمنیان در نشست خبری پیش از بازی تراکتور مقابل پرسپولیس اظهار کرد: از اولین بازی  تا مسابقه آخرمان هیچ حریف ساده‌ای نداشتیم. همه بازی ها سخت و فشرده است و لیگ بیستم خاصیتش این است که از مسابقات نزدیکی برخوردار است.
او ادامه داد: پرسپولیس تیم خوب و باتجربه‌ای است که کمترین تغییر و تحول را داشته و ساختار فنی خوبی دارد و از بازیکنان با کیفیت هم روی نیمکت و هم در ترکیب برخوردار است. همین مسائل پرسپولیس را به تیم هماهنگی تبدیل کرده و قطعا بازی سختی را پیش رو خواهیم داشت. از طرفی دیگر تلاش ما برای حفظ تراکتور در بالای جدول باید مضاعف باشد.
چمنیان با بیان این‌که هفته گذشته با وجود شایستگی‌مان به دلیل استفاده نکردن از فرصت‌های‌مان و عدم دقت در ضربات آخر نتوانستیم نتیجه بگیریم، گفت:‌ به همین دلیل تلاش کردیم روی بالا بردن آمادگی ذهنی بچه‌ها متمرکز شویم چون فاصله زیادی نبود و سعی کردیم بیشتر تمرکز کنیم و بازیکنان را برای این بازی آماده کنیم.
او اضافه کرد: اولویت‌مان کنترل بازیکنان پرسپولیس در بخش حمله است چون بازیکنان با کیفیتی دارد و تیم خطرناکی در این قسمت است. سعی می‌کنیم با تمرکز دفاعی بتوانیم بیشترین کارایی و کمترین اشتباه را در این قسمت داشته باشیم. همچنین در بخش حمله هم بتوانیم از فرصت‌هایی که به دست می‌آوریم استفاده کنیم. تیم ما جزو تیم‌هایی بوده که خلق موقعیت خوبی داشته و دنبال این هستیم که یک بازی زیبا و تماشاگر پسند را ارائه دهیم.
مربی تراکتور با بیان این‌که امیدواریم در ضربات آخر دقت عمل‌مان بیشتر باشد، گفت: لحظات در بازی تراکتور و پرسپولیس تعیین کننده است و سرنوشت بازی را کیفیت ضربات آخر مشخص می‌کند. ما به اندازه کافی از ابتدای فصل تا الان اشتباه کردیم و تنبیه شدیم اما امیدواریم که در دو بازی باقی مانده تا پایان نیم فصل از این اشتباهات درس بگیریم و در این دو بازی حداکثر امتیاز را کسب کنیم و در نیم فصل تیم‌مان را ترمیم کنیم.
او در رابطه با محرومان و مصدومان تیم گفت: کمیته انضباطی همچنان در خصوص سعید مهری تصمیم نهایی نگرفته و نمی‌توانیم از او استفاده کنیم. با وجود این‌که او واقعا مستحق این محرومیت نیست و خواستار این هستیم به دلیل این‌که مرتکب رفتار غیر ورزشی خاصی در شروع کار نشده بود، زود تر تصمیم بگیرند. همچنین حمید بوحمدان را به دلیل چهار کارته بودن در اختیار نداریم.
چمنیان در پایان اضافه کرد: یکی دو مصدوم هم داشتیم که خداراشکر در دو روز گذشته با ما تمرین کردند و در لیست ما هستند. در صورت نیاز از آن‌ها استفاده می‌کنیم و با حداکثر قوا در بازی فردا بازی خواهیم کرد و آماده می‌شویم بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه لازم را کسب کنیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار