کشف ۲۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در مراغه

1399/11/15 - 13:35 - کد خبر: 37173
دستگاه ماینر، ارز دیجیتال

نصر: فرمانده انتظامی مراغه گفت: با هدف برخورد با سودجویان اقتصادی، ۲۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال یا ماینر غیرمجاز در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش نصر، سرهنگ رمضان الهوردیان روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی کسب خبری مبنی بر وجود مزرعه ماینر و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یکی از خانه‌باغ‌های روستاهای اطراف و همچنین یک واحد مسکونی شهری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی ادامه داد: در این راستا ماموران پلیس آگاهی به همراه ماموران اداره برق پس از هماهنگی‌های لازم قضایی در ۲ عملیات جداگانه در محل‌های شناسایی شده تعداد ۲۶ دستگاه ماینر قاچاق را کشف کردند.
وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی دستگاه‌های کشف شده را حدود ۱۰۰ میلیون تومان برآورد کرده‌اند، اظهار داشت: با کشف این دستگاه‌های غیرمجاز، ۲ متهم دستگیر و به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
وی اضافه کرد: شناسایی و دستگیری مجرمان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود برای کمک به اقتصاد، آرامش و امنیت جامعه، در صورت اطلاع از اینگونه موارد، بلافاصله موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
انتهای پیام/

پژوهشیار