محمود واعظی؛

از رد لایحه بودجه ۱۴۰۰ تشکر می کنم/ کمیسیون تلفیق شاکله لایحه بودجه را بهم زده بود

1399/11/15 - 13:12 - کد خبر: 37166
محمود واعظی

نصر: رییس دفتر رییس جمهور از اقدام مجلس در رد کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ تشکر کرد چراکه به گفته وی کمیسیون تلفیق شاکله لایحه بودجه را به هم زده بود.

به گزارش نصر، محمود واعظی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: مسأله لایحه بودجه امسال با سال‌های گذشته خیلی تفاوت داشت، زیرا از همان روز اول در ۱۳ و ۱۴ بهمن که بودجه را تقدیم کردیم، یک کار تبلیغاتی گسترده برای بودجه شروع شد.
وی افزود: بودجه یک کار کارشناسی است که باید متخصصین بنشینند و بررسی کنند و هیچ احتیاجی نیست قبل از تصمیم‌گیری آنقدر تهمت بزنند. اینکه باعث فروپاشی شده حرف بسیار نامناسبی است. از طرف دیگر بارها اعلام کردیم موضوع بودجه علاوه بر اینکه بر زندگی مردم و تجار ارتباط دارد تا قبل از تصمیم‌گیری این قدر کار تبلیغاتی و روانی روی آن انجام نشود.
رئیس‌ دفتر رئیس‌جمهور تأکید کرد: به هر حال آنچه دیروز اتفاق افتاد، باید از مجلس شورای اسلامی تشکر کنیم. به دلیل اینکه کمیسیون تلفیق شاکله بودجه را بر هم زده بود.
وی با بیان اینکه ما اصلاحات مجلس درباره بودجه را تا جایی که منطقی باشد اعمال می‌کنیم، اظهار کرد: اما وقتی درباره اصلاحات خود هیچ راهکار پیشنهادی ندارند، نمی‌توان این کار را انجام داد.
انتهای پیام/

پژوهشیار