معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه های پیام نور کشور :

کانون های هلال احمر دانشگاه، حضور فعال در همه عرصه ها

1399/11/15 - 16:41 - کد خبر: 37058
عکس

نصر: معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه های پیام نور کشور گفت: کانون هلال احمر دانشگاه پیام نور، همیشه و در همه جا و در همه صحنه ها حضور فعال داشته است؛ حضور در پدیده های مختلف مانند سیل و.. که اوج آن در کنترل ویروس منحوس کرونا در سراسر کشور بوده است.

به گزارش نصر، "محمدهادی امین ناجی"، در "جشنواره گرامیداشت جهادگران سلامت دانشگاه های پیام نور کشور" که امروز (دوشنبه) در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور تبریز برگزار شد، گفت:  هم زمانی این با دهه فجر بر خود وظیفه داریم بازخوانی اهداف انقلاب را برعهده بگیریم و آن را مدنظر خود قرار دهیم و همچنین یادبود شهدای 29 بهمن تبریز، شهدای دانشگاهی در دوران های مختلف در دفاع مقدس، که این دفاع چه در عرصه علم و دانش باشد و چه در عرصه دفاع از حرم  باشد و...، وظیفه ای است که برعهده جوانان است تا موجب نهادینه سازی انقلاب برای نسل های بعدی شود.
وی با تبریک روز زن، افزود: از مادران بزرگوار یادی داشته باشیم که در هنگام شیوع وبروس کرونا خوش درخشیدند و شهیدان بی شماری را تقدیم نمودند.
ناجی ادامه داد: نشست حاضر، اولین جشنواره جهادگران سلامت است که به بهانه رخداد پدیده جهانی شیوع ویروس کرونا و موضوع تهدید سلامت در مجمع کانون های هلال احمر دانشگاه شکل گرفته است که به همت دانشگاه های آذربایجان شرقی پیگیری شده  است
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه های پیام نور کشور افزود: امسال و در هنگامی که بخش عمده فعالیت دانشگاه ها در همه زمینه ها به فضای مجازی سپرده شده است، دست به اقدامات فراوانی زده ایم، مانند برگزاری 14 جشنواره مختلف که یکی از این جشنواره مهم، جشنواره جهادگران سلامت و پاسداشت زحمات فراروان تک تک دانشجویان در همه عرصه که فرصت را به آسیب تبدیل کردند.
وی اظهار داشت: این همکاری ها اوج تجلی خود را در مبارزه با این ویروس داشته است و کانون هلال احمر دانشگاه پیام نور، همیشه و در همه جا و در همه صحنه ها حضور فعال داشته است؛ حضور در پدیده های مختلف مانند سیل و.. که اوج آن در کنترل ویروس منحوس کرونا در سراسر کشور بوده است.
وی ادامه داد: مدیران فرهنگی ما در سراسر کشور تلاش کردند، این 250 کانون را از سراسر کشور به این جشنواره دعوت نمایند و همچنین وظیفه داریم سپاس خود را به این تلاش ها ی جهادگرانه و مردمی داشته باشیم.
ناجی به هدف از برگزاری این جشنواره اشاره کرد و اذعان داشت: این جشنواره در راستای تامین سلامت عموم مردم و دانشجویان، یکی از اقدامات است و جشنواره دیگری با عنوان بسیج سلامت وجود دارد که روز چهارشنبه در استان خوزستان برگزار خواهد شد که استمرار این جشنواره را برای سال های بعدی پیش بینی کنند.
انتهای پیام/

پژوهشیار