نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در اختامییه "جشنواره جهاد گران سلامت دانشگاه های پیام نور کشور":

مقدس ترین ایثارها، ایثار اجتماعی است

1399/11/13 - 16:05 - کد خبر: 37049
حجت الاسلام آل هاشم

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: امروز پزشکان، پرستاران و بخش‌های مختلف کادر درمان و جهادگرانی که در عرصه مبارزه با کرونا بی وقفه خدمت می‌کنند، جلوه‌هایی از ایثار اجتماعی را برای حفظ سلامت جامعه به نمایش گذاشته‌اند.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، در "جشنواره گرامیداشت جهادگران سلامت دانشگاه های پیام نور کشور" که امروز (دوشنبه) در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور تبریز برگزار شد، مقدس ترین ایثار ها را ایثار اجتماعی دانست و گفت: رزمندگان که در هشت سال دفاع مقدس جان خود را ایثار کردند ایثار بزرگی را رقم زدند و امروز هم پزشکان و پرستاران و تمام کادر درمان که بی وقفه تلاش می کنند، جلوه های زیبایی را از ایثار اجتماعی می آفرینند.
وی افزود: در کنار این کادر زحمت کش درمان، مردم نیز در قالب بسیج های مردمی و طرح شهید سلیمانی همچون سال های دفاع مقدس کمک های بسیار ارزشمندی را به ثمر رساندند  تا نقش دیگری را از ایثار در صفحات انقلاب ثبت کنند.
آل هاشم ادامه داد: همان طور که طی سالیان سال دختران و زنان این سرزمین بی وفقه تلاش می کردند تا لباس رزمندگان جبهه را بدوزند، حال دختران آن مادران در تلاش هستند تا برای رزمندگان سلامت لباس مخصوص بیمارستانی مهیا کنند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار داشت: همان طور که مساجد در زمان جنگ حکم پایگاه های کمکی را داشتند، همانند آن سال ها، این روزها هم  مردم بسته های معیشتی و ضدعفونی کننده را در اختیار پایگاه های مردمی مساجد قرار می دهند و بنده به نوبه خود از همه کسانی که در این راستا تلاش کردند تشکر می کنیم.
در همه مراکز امدادی که همراه مردم بودند و به شهدای دوران انقلاب اسلامی و مدافعین حرم و شهدای سلامت و مدافعین سلامت درود می فرستیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار