خبر/

پیام اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی به مناسبت آغاز دهه فجر

1399/11/12 - 14:00 - کد خبر: 36970
دهه فجر

نصر: اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با صدور پیامی، آغاز ایام‌الله دهه فجر را گرامی‌داشته و بر پایداری و استقامت ایران اسلامی تاکید کرد.

به گزارش نصر، در این پیام آمده است:
«وقتی انقلاب پیروز شد و کمتر کسی از دشمنانش این پیش‌بینی را می‌کرد که عمر انقلاب ۵۷ به آخرین سال دهه نود و آستانه سال ۱۴۰۰ شمسی برسد. آری؛ انقلاب چهل و دو ساله شده و مدتی است که گام دوم خویش را بلندتر از گام اول برداشته است تا به همگان ثابت کند که موجودی حی، پویا و در حال حرکت است.
انقلابی که هم جنگ را دیده و هم با انواع و اقسام توطئه‌ها و دسیسه‌ها و تحریم‌ها دست و پنجه نرم کرده دیگر نهالی نوپا و طوفان‌ندیده نیست که به این سادگی‌ها به اندک نسیمی از پا بنشیند و تسلیم شود.
انقلاب رشد کرده آن قدر که همه ابرقدرتها و طواغیت دنیا که هیچ کشوری یارای مقابله با آن‌ها را ندارد با هر حربه و را به زانو درآورند
انقلاب اسلامی در حالی سرافرازانه به طلیعه بهار چهل و دومین سالگرد پیروزی خود رسیده که دشمنانش می‌پنداشتند که ریشه‌های آن قبل از رسیدن به چهل‌سالگی خشکیده خواهد شد. اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فرا رسیدن ایام چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارد و برلزوم حفظ وحدت و یکپارچگی برعلیه دشمنان انقلاب اسلامی تاکید می‌کند».
انتهای پیام/

پژوهشیار