سرعت گرفتن روند اجرای تفاهم نامه کانون کارشناسان رسمی دادگستری با سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در آذربایجان شرقی

1399/11/09 - 12:02 - کد خبر: 36789
جلسه

نصر: رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی گفت: بهتر است انتخاب کارشناس برای امور مختلف و همچنین پرداخت حق الزحمه کارشناسان با هماهنگی کانون انجام شود.

به گزارش نصر، روند اجرای تفاهم نامه کانون کارشناسان رسمی دادگستری با سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در آذربایجان شرقی سرعت بیشتری می گیرد.
رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی گفت: بهتر است انتخاب کارشناس برای امور مختلف و همچنین پرداخت حق الزحمه کارشناسان با هماهنگی کانون انجام شود.
مدیر سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی آذربایجان شرقی گفت: مساعدت مسئولان در خصوص کالاهای رسوبی و متروکه می تواند شرایط بهتری را برای فعالیت ما ایجاد نماید.
رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی با هدف بهبود ارتباطات سازمانی و تسهیل اجرای تفاهم نامه موجود همکاری با مهدی قربانی مدیر سازمان فروش و جمع آوری اموال تملیکی استان دیدار و مذاکره کرد.
بنا به این گزارش، علی اکبر بالاگر در این دیدار بر لزوم تداوم ارتباطات جامعه کارشناسی آذربایجان شرقی با سازمان های مختلف در سطح منطقه تاکید کرد.
وی بر لزوم پرداخت به موقع حق الزحمه کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی تاکید کرد و افزود: پرداخت به موقع حق الزحمه کارشناسان زمینه را برای گسترش همکاری های متقابل فراهم می کند.
رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: به جهت ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت متقاضیان بهتر است انتخاب کارشناس برای امور مختلف و همچنین پرداخت حق الزحمه کارشناسان با هماهنگی کانون انجام شود.
مدیر سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: همکاری کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی با سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان رضایت بخش بوده و شایسته قدردانی است.
وی افزود:  نقش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در جامعه از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار بوده و سرعت عمل و دقت کارشناسان رسمی دادگستری در پیشبرد نتیجه بخش فعالیت های ما تاثیرگذار است.
مدیر سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: مساعدت قانونی مسئولان در خصوص کالاهای رسوبی و متروکه و... و رفع تنگناهای مختلف مالی می تواند برای ما در راستای همکاری با سازمان های مختلف شرایط بهتری را ایجاد نماید.
در این دیدار که در محل کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی ترتیب یافته بود اعلام شد روند اجرای تفاهم نامه کانون کارشناسان رسمی دادگستری با سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در استان آذربایجان شرقی سرعت بیشتری خواهد یافت.
انتهای پیام/

پژوهشیار