خبر/

مصاحبه عجیب محصص با سایت فدراسیون فوتبال

1398/07/14 - 16:18 - کد خبر: 3667
فدراسیون فوتبال

نصر: رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال به جای صحبت در مورد به تیم فوتبال امید درباره تیم ملی بزرگسالان صحبت کرد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، در حالی که مهمترین سوال و ابهام حال حاضر فوتبال ایران، مساله تیم فوتبال امید و سرمربی این تیم هست و هنوز هیچ خبر رسمی درباره رفتن فرهاد مجیدی و روی کار آمدن حمید استیلی در سایت فدراسیون فوتبال درج نشده و سئول‌نشینان هم پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه نیستند؛ مرتضی محصص رییس کمیته فنی و توسعه فوتبال در گفت و گویی کاملا خنثی درباره دیدار تیم ملی بزرگسالان مقابل کامبوج در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین صحبت کرد و گفت: دیدار برابر کامبوج باعث می‌شود تا کادر فنی ارزیابی دقیق‌تری از تیم ملی داشته باشد. من ابتدا به خاطر دعوت از بازیکنان مستعد و جوان که سابقه بازی ملی نداشته و سرمربی ایران با شهامت این بازیکنان را دعوت کرده است، به ویلموتس تبریک می گویم.

وی ادامه داد: این دیدار می‌تواند تست خوبی برای بازیکنان و تیم ملی باشد. در واقع ملی‌پوشان برابر کامبوج محک جدی می‌خورند.هفته آتی بازی سختی را مقابل بحرین داریم و  بدون شک این بازی محک بسیار خوبی خواهد بود .فکر می‌کنم زمان آن رسیده که تمام فوتبال آسیا برای ایران حساب جداگانه‌ای باز کنند.

محصص در پایان اذعان داشت: ما صاحب تعداد زیادی بازیکن جوان و با استعداد هستیم، امکانات تمرینی بسیار خوبی داریم، کادر فنی مجربی داریم و تمام این موارد باعث می‌شود تا بتوانیم روز به روز بهتر شده و در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم. دو بازی پیش رو با انتخاب ویلموتس با انگیزه بالایی که به بازیکنان جوان داده،  نمایش خوبی خواهیم داشت.مسابقه  برابر کامبوج از نظر روانی و ذهنی بسیار اهمیت دارد و آرزوی موفقیت برای بازیکنان تیم ملی را دارم.

جالب است که مرتضی محصص هیچ صحبتی درباره تیم فوتبال امید نداشته و مانند همیشه راجع به بدیهیات صحبت کرده است. شاید به همین خاطر هم باشد که این کارشناس قدیمی فوتبال، سالهاست در فدراسیون فوتبال حضور دارد.

انتهای پیام/

پژوهشیار