خبر/

12 شخصیت جهانی و معتبر شبکه های اجتماعی به عنوان توریست در ایران

1398/07/14 - 14:45 - کد خبر: 3652
توریست در ایران

نصر: ۱۲ اینفلوئنسر شبکه‌های اجتماعی از کشورهای چین، برزیل، روسیه، اوکراین، ترکیه، هند، فرانسه و ایتالیا به ایران آمدند. این ۱۲ اینفلوئنسر در مجموع حدود ۲۰ میلیون مخاطب در شبکه‌های اجتماعی دارند.

به گزارش نصر، این افراد با انتشار پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی، ظرفیت‌های گردشگری و فرهنگی ایران را به مخاطبان خود در سراسر جهان معرفی می کنند.

در این پرو‌ژه از بلاگرهای سفر دعوت شده تا با حضور در ایران ده روز تفریح کنند و پتانسیل‌های گردشگری ایران را منتشر کنند.

 

 

 

اولین مهمان «چیلر»، مدیر معروف یک سالن کنسرت در استانبول است. ۷۰۵ هزار دنبال‌کننده دارد.

«آلینا» دومین مهمان است. عکاس معروف اوکراینی که در آلمان زندگی می‌کند و عکس‌هایش در مجله‌های معروفی مثل Vogue و Spiegel چاپ شده است. آلینا با برندهای معروف بنز، نیکون، سامسونگ و ... همکاری داشته است و ۶۵ هزار دنبال‌کننده دارد.

«محمت» سومین مهمان است. عکاس معروف بین المللی که در ترکیه زندگی می کند و با عکاسی در سفر باعث شده 1.2 میلیون فالوور در اینستاگرام داشته باشد. اسم محمت در لیست موفق‌ترین و پولدارترین عکاس‌های جهان آمده است.

«ووتئارا» یکی از معروف‌ترین عکاسان فرانسوی با ۱.۲ میلیون دنبال کننده‌ است. اون بیشتر به خاطر عکس‌های خیابانی با حال و هوای پاریسی شناخته می‌شود و با برند‌های معروفی مثل کوکاکولا، گوگل و سامسونگ کار کرده است. از ووتئارا در سال ۲۰۱۳ کتابی با نام Point Of View منتشر شده که در آن به عنوان تاثیرگذارترین فعال شبکه های اجتماعی فرانسوی معرفی شده است.

«اکاترینا» عکاس و هنرمند روس بیش از ۱.۳ میلیون مخاطب دارد. اکاترینا با ده موزه‌ و دوازده هتل کار کرده و کشورهای زیادی از جمله آلمان، ایتالیا، سوئد، یونان و ترکیه برای پرو‌ژه‌های توریستی با آن به عنوان عکاس همکاری کردن. اکاترینا عضو The Union of Art Photographers و سهامدار برند دوربین Leica ست.

‍‍‍‍‍‍‍‍«الکسی» از کشور روسیه یکی دیگر از دعوت‌شدگان است. الکسی تا به حال عکسی از خودش منتشر نکرده اما با انتشار عکس‌های «سفر» توانسته ۴۷۷.۸ هزار مخاطب جذب کند.

‍‍‍«کتی» اهل کشور چین که متخصص رسانه و مدیریت است و در کنار تخصصش بلاگر سفر هم هست. کتی با حدود ۱.۱ میلیون مخاطب در شبکه های اجتماعی فعالیت دارد. کتی تا به الان دوازده کتاب پرفروش نوشته است و قصد دارد بعد از این پروژ‌ه‌ی کتابی درباره‌ی ایران چاپ کند.

«هارجیندر» بیزینسمن و رستوران‌دار معروف هند است که در دنیای مجازی به سفرهای خانوادگیش شناخته می‌شود. «هارجیندر» ۱.۶ میلیون دنبال کننده در توییتر دارد.

«هوگو» یکی از مشهورترین بلاگرهای سفر چین است که بیش از دو میلیون دنبال کننده در سه شبکه‌ی اجتماعی چینی دارد.

 

 

«ونسا» فشن بلاگر ایتالیایی با ویدئوهای آموزشی فشن و زیبایی آن در یوتیوب بیش از ۴۷ میلیون بار مشاهده شده است. ونسا با برندهای Hermes و L'Oreal، همکاری می کند.

مهمان بعدی «آرتم» اهل کشور اوکراین است که علاوه بر اینفلوئنسر سفر، بیزینسمن و متخصص سوشال‌میدیا هم هست. آرتم حدود ۱.۱ میلیون دنبال کننده دارد. آرتم تا به امروز با برندهای بزرگ ماشین مثل Porsche، Land Rover، Ferrari و Mercedes Benz کار کرده است.

 

 

 

‍‍‍‍«اِریکا» یکی دیگر از دعوت‌شدگان به این پروژه‌ است که با 2 میلیون دارد. اِریکا برنده‌ی جایزه‌ی جهانی worldtravelbloggers 2019 شده است.

انتهای پیام/

پژوهشیار