رئیس شورای شهر تبریز، درگذشت حسن خاکستری را تسلیت گفت

1399/11/05 - 11:55 - کد خبر: 36512
حسن خاکستری

نصر: شادروان حسن خاکستری از مدیران خوشنام مجموعه شهرداری کلانشهر تبریز که مسئولیت معاونت مالی و پشتیبانی شهردار تبریز را هم پیش از انقلاب در زمان مرحوم دکتر وارسته و هم پس از انقلاب عهده دار بود، روز پنجشنبه دوم بهمن 99 در اثر ابتلا به کرونا، درگذشت.

به گزارش نصر، شهرام دبیری رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در ابتدای جلسه علنی شورای شهر امروز ضمن عرض تسلیت به مناسبت فقدان این عضو خدوم شهرداری تبریز به بیان بخشی از خدمات آن مرحوم پرداخت.
این گزارش حاکی است؛  خاکستری علاوه بر شهرداری، به صورت مامور به خدمت به عنوان معاون مالی و پشتیبانی شرکت خانه سازی آذربایجان و معاونت مالی و پشتیبانی آب و فاضلاب آذربایجان شرقی هم انجام وظیفه کرده بود و پس از بازنشستگی نیز در یک دوره مدیر عامل مؤسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز بود.
‎این مدیر پاکدست در تمام مجموعه هایی که خدمت کرده بود منشا خیر و برکت بود و پرسنل و شهروندانی که ایشان را به یاد دارند همواره به نیکی از او یاد می کنند.
‎وی که 74 سال سن داشت و بیماری زمینه ای خاصی هم نداشت پس از نزدیک به دو هفته بستری در آی سی یو بیمارستان امام رضای تبریز، صبح روز پنجشنبه گذشته چشم از جهان فروبست.
مراسم ترحیم وی به صورت مجازی امروز یکشنبه  5 بهمن 99 از ساعت 18 الی 20 در نشانی اینترنتی www.tarhimapp.ir برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار