رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز؛

بیمارستان جدید آذرشهر تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

1399/11/02 - 12:20 - کد خبر: 36341
بیمارستان

نصر: رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای تکمیل بیمارستان جدید آذرشهر، گفت: بیمارستان آیت‌الله عظیمی به طور قطع تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش نصر، محمدحسین صومی روز پنجشنبه در گفت و گوی خبری با اشاره به تعویق پنج ساله در بهره برداری از این بیمارستان و گلایه شهروندان از این موضوع، اظهار کرد: بیمارستان ها را شرکت های وابسته به وزارت مسکن و شهرسازی می سازد و علوم پزشکیبه عنوان بهره بردار بعد از اتمام آن را تحویل می گیرد و من نمی دانم چه کسی قول بهره برداری از این بیمارستان در سال ۱۳۹۴ را داده بود؟
وی افزود: بیمارستان جدید آذرشهر که از سال ۱۳۹۱ عملیات اجرایی آن شروع شده است، در اختیار وزارت مسکن و شهرسازی بود که با پیگیری های انجام شده در سال ۱۳۹۷ به شرکت مادر تخصصی وزارت بهداشت و درمان منتقل شد و در ۲ سال گذشته علوم پزشکی تبریز پیگیر این مساله بوده است.
صومی خاطرنشان کرد: هم اکنون با توجه به این که شرکت وابسته به وزارت بهداشت و درمان روند ساخت بیمارستان را تحویل گرفته تا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و قول افتتاح آن را تا آخر دی ماه داده بودیم که تا این لحظه نتوانسته ایم به قول خودمان عمل کنیم اما با این شرکت به توافق رسیده ایم که تا دهم بهمن بیمارستان را تحویل علوم پزشکی دهد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه بیمارستان یک ماه بعد از تحویل راه اندازی خواهد شد، گفت: این بیمارستان به طور قطع تا پایان سال راه اندازی می شود و برخی بخش ها از جمله سی تی اسکن و دیالیز نیز به آن اضافه شده است.   
بیمارستان آیت الله عظیمی شهرستان آذرشهر ۶۴ تختخوابی است.
شهرستان آذرشهر با ۱۲۰ هزار نفر جمعیت در ۵۵ کیلومتری تبریز واقع شده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار