مدیر کل آموزش و پروش آذربایجان شرقی؛

مدیران حق دعوت اجباری دانش آموزان به مدارس را ندارند/ آموزش مجازی همچون گذشته ادامه خواهد داشت

1399/11/01 - 20:03 - کد خبر: 36307
دانش آموزان

نصر: مدیر کل آموزش و پروش آذربایجان شرقی گفت: هیچ یک از مدیران مدارس حق تماس و دعوت دانش آموزان به مدارس را ندارند، همه مقاطع بجز پایه های اول و دوم ابتدایی و کارگاه های عملی هنرستان ها غیر حضوری و بصورت مجازی ادامه خواهد داشت.

به گزارش نصر،"جعفر پاشایی" در گفتگو با خبرنگار نصر در رابطه با بازگشایی مدارس گفت: مدارسی که ستاد کرونا اجازه بازگشایی و حضور بصورت اختیاری آنها را داده است فقط پایه های اول و دوم ابتدایی و کارگاه های عملی هنرستان ها است.
وی ادامه داد: از اول بهمن ماه مدارس فقط برای پایه‌های اول و دوم ابتدایی به صورت کاملا اختیاری بازگشایی خواهند شد و باید کلاس‌ها زیر ۱۰ نفر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی فقط برای رفع اشکال برگزار شوند.
مدیر کل آموزش و پروش استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: هیچ یک از مدیران مدارس حق تماس و دعوت دانش آموزان به مدارس را ندارند، همه مقاطع بجز پایه های اول و دوم ابتدایی و کارگاه های عملی هنرستان ها غیر حضوری و بصورت مجازی ادامه خواهد داشت.
وی افزود: ستاد کرونا فقط به استان هایی که شرایط آبی و زرد را دارند اجازه برگزاری کلاس ها بصورت اختیاری در دو مقطع ابتدایی را داده است و بقیه مقاطع کاملا تعطیل و مجازی برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به روستا هایی که دانش آموزان زیر ده نفر دارند، گفت: از ستاد کرونا برای برگزاری کلاس هایی که در روستا ها وجود دارند و زیر ده نفر است اجازه برگزاری کلاس ها را بصورت حضوری گرفته ایم.
پاشایی در پایان اضافه کرد: دانش آموزانی که در کلاس ها حضور نداشته باشند نگران نباشند، چرا که آموزش مجازی همچون گذشته ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/

پژوهشیار