مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز؛

محیط زیست، مهمترین عامل توسعه پایدار شهری است/ آغاز فاز سوم کاشت یک میلیون اصله نهال در هفته درختکاری

1399/10/30 - 20:00 - کد خبر: 36235
مسعود برزگر جلالی

نصر: مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز مهمترین عامل در توسعه پایدار شهری را مسائل زیست محیطی معرفی کرد و گفت: اگر زمانی مسائل عمرانی و ترافیکی به عنوان اولوبت اول شهری مطرح می شد، اکنون چندین سال است که مسائل زیست محیطی اولویت اول توسعه پایدار شهری است از آغاز فاز سوم کاشت یک میلیون اصله نهال در هفته درختکاری و تکمیل این طرح خبر داد.

به گزارش نصر، مسعود برزگر جلالی در گفتگو با برنامه تلویزیونی «تبریزیم» اظهار داشت: برنامه ریزی ما در سال گذشته و قبل از شیوع کرونا این بود که عمده نقایص فضای سبز شهری تبریز را  به دست مردم حل کنیم، اما به جهت شیوع ویروس کرونا نتوانستیم برنامه های جمعی و مردمی را پیش ببریم.
او افزود: بر همین اساس برنامه شهرداری مبنی بر کاشت یک میلیون اصله درخت را پیش برده  و دو فاز آن انجام گرفته و فاز نهایی آن نیز در هفته درختکاری امسال آغاز می‌شود.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز با اشاره به پیشنهادات این سازمان در راستای رفع کمبود درخت اظهار داشت: برای رفع کمبود تعداد درخت، پیشنهاداتی کارشناسی شده برای مدیران ارشد استانی و  شورای شهر ارائه کرده‌ایم و می‌خواهیم در کمترین زمان بیشترین بخش از این کمبود را جبران کنیم.
او اضافه کرد: اگر عزم مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر جزم باشد، در کمترین مدت کمبود فضای سبز شهری تبریز را جبران می کنیم چرا که سازمان سیما و منظرو فضای سبز شهری، توان و علم و دانش و لجستیک این موضوع را دارد و می تواند تبریز را به به باغ‌شهر قدیمی تبریز بازگرداند.
انتهای پیام/
 

پژوهشیار