رئیس هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان زنجان خبر داد:

زنجان میزبان مسابقات انتخابی تیم‌ملی پرورش‌اندام

1398/07/13 - 12:29 - کد خبر: 3589
رئیس هیئت بدنسازی

نصر: رئیس هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان، از برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی پرورش‌اندام در زنجان خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، مهران زرگری در گفت‌وگویی با بیان اینکه زنجان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی پرورش‌اندام خواهد بود، افزود: در این مسابقات که قرار است از روز 18 مهرماه آغاز شود، شاهد حضور مهمانان ویژه، از جمله رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه همه تلاش این هیئت، میزبانی شایسته از این رویداد کشوری خواهد بود، تصریح کرد: در رقابت‌هایی که قرار است از روز 17 مهرماه امسال پذیرش ورزشکاران انجام شود، شرکت‌کنندگان در رشته‌های بادی‌کلاسیک، فیزیک، فیزیک‌کلاسیک و ماسکولار فیزیک به مصاف هم خواهند رفت.

این فعال ورزشی با یادآوری اینکه ورزشکاران حاضر در مسابقات انتخابی تیم‌ملی پرورش‌اندام به مدت دو روز و طی روزهای 18 و 19 مهرماه در رشته‌های مختلف به مصاف هم خواهند رفت، ادامه داد: پیش‌بینی‌های صورت گرفته در این زمینه حاکی از حضور 300 ورزشکار در زنجان دارد که قرار است در سالن شش‌هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان رو در روی یکدیگر قرار گیرند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه در این رویداد ملی، ورزشکاران در چهار رده سنی جوانان، بزرگسالان، پیشکسوتان و آزاد حضور خواهند داشت، اظهار کرد: با توجه به اهمیتی که این مسابقات دارد، ورزشکاران حاضر در این رویداد تلاش خواهند کرد تا با کسب امتیازات لازم، به اردوی تیم‌ملی دعوت شوند که امیدواریم سهم قابل توجهی از این دعوت‌ها نصیب زنجانی‌ها شود.

زرگری با بیان اینکه زنجان در برگزاری این‌گونه رقابت‌ها عملکرد موفقی داشته که در این راستا می‌توان به میزبانی رقابت‌های پاورلیفتینگ قهرمانی کشور در زنجان اشاره کرد، افزود: خوشبختانه زنجان جزو استان‌هایی است که از جایگاه خوبی در رشته بدنسازی و پرورش‌اندام برخوردار است و امیدواریم میزبانی این رقابت‌ها زمینه‌ای برای رشد بیش از پیش این ورزش در استان باشد.

به گفته رئیس هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان زنجان، ورزشکاران راه‌یافته به اردوی تیم‌ملی، خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی فجیره امارات آماده خواهند کرد.

انتهای پیام/

پژوهشیار