گزارش اختصاصی نصر از یک جنایت هولناک در بستان آباد/

پشت پرده های قتل پسربچه بستان آبادی/ آزادی زندانی بدبین برای انتقام !

1399/10/30 - 17:38 - کد خبر: 35824
امیرعلی

نصر: راز قتل پسر بچه چهارساله بستان آبادی که بیش از 60 روز پیش داغ کشته شدنش بر دل پدر و مادرش ماند، برملا شد.

به گزارش نصر، بیش از 60 روز پیش بود که کل بستان آباد برای پیدا کردن پسربچه چهار ساله گم شده ای به نام امیرعلی بسیج شدند و آخر سر هم بعد از سه روز جنازه اش در کنار نهر آبی در روستایی به نام "علیجان" از توابع بستان آباد در داخل گونی پیدا شد.
اما طبق اظهارات سرهنگ محمدعلی نایب زاده، فرمانده انتظامی بستان آباد در روز جمعه ۲۳ آبان ماه، یعنی همان روزی که جسد امیرعلی پیدا شد، همان روز هم سه نفر در این رابطه بازداشت شدند؛ ولی این که بعد از گذشت دو ماه، بازداشت شدگان چه سرنوشتی پیدا کردند و  نتیجه تحقیقات پلیس به کجا رسید، در زیر آمده است:

دو روزی که امیرعلی گم شده بود در منزل همسایه بود
پدر امیرعلی در گفتگو با خبرنگار نصر گفت: همان روزی که صبح ساعت 9، زن همسایه، که به وی مضنون بودیم، آمد  و سر همسر من را با سوال های چرت و پرتش گرم کرد، همان لحظه هم امیرعلی گم شد، پسری که دو سال است که مدام در کوچه بازی می کند و حتی یک بار هم نشده بود که به جای دوری برود.
پدر امیرعلی ادامه داد: این زن همسایه، یک روز قبل از گم شدن امیرعلی بچه هایش را برده بود خانه مادرش؛ که از قرار معلوم، امیرعلی دو روزی را که گم شده بود، در منزل این زن همسایه بود.

کینه شخصی، از پدر امیرعلی
پدر امیرعلی از کینه شخصی فردی با خانواده اش گفت و ادامه داد: درست فردای آن روزی که "د"، از زندان آزاد شد، امیرعلی هم گم شد.
وی به علت زندانی شدن "د" اشاره کرد و اذعان داشت: این شخص به خاطر شیشه در زندان بود و چون فکر می کرد که من عامل زندانی شدن او هستم و من وی را لو دادم"، از من کینه به دل گرفته بود تا آن جا که حتی چند روز قبل از آزادی از زندان هم نزد چند تن از زندانیان اعتراف به انتقام جویی کرده بود که به گوشمان رسید.
این پدر داغدیده با بیان این که "د" با هم دستی برادر زن خود "ح" اقدام به قتل امیرعلی کرده است، ادامه داد: من که ساعت هشت صبح می روم سرکار و 9 شب برمی گردم اصلا از کارهای این آقا خبر نداشتم که بخواهم وی را لو داده باشم.
وی افزود: بعد از گم شدن امیرعلی که تمام محل دنبال وی می گشتند، این آقا عین خیالش نبود و در پی تعمیر لوله خانه اش هم بود؛ حتی چند تن از همسایه ها نیز امیرعلی را دیده بودند که یک لحظه خواست بیرون بیاید که پلیس اظهارات این افراد را هم صورت جلسه کرده است.

خون جگرگوشه ام ...
پدر امیرعلی با بیان این که توانستیم قاتل کودکمان را پیدا کنیم، تصریح کرد: همه شواهد و مدارک دال بر قاتل بودن "د" وجود دارد، ولی مسئولان امر هیچ جوابی به ما نمی دهند.
وی با اشاره به این که در این دو ماه هرجا می رویم کسی جوابگوی نیست، خاطرنشان کرد: در این دو ماه که از کشته شدن امیرعلی می گذرد، باید قاتل اش پیدا می شد؛ الان خون بچه من پایمال شد و رفت.
وی ادامه داد: "د" و "ح" را بر سر پرونده امیرعلی به زندان انداخته اند، ولی هیچ کس هیچ خبری به ما نمی دهد و هر بار هم تماس می گیریم می گویند مدرک محکمی که نشان دهد این افراد قاتل هستند نداریم.

خواب راحت در زندان تبریز
وی با بیان این که تا الان باید از این افراد با شکنجه اعتراف می گرفتند، تصریح کرد: در زندانی مثل زندان تبریز که در این فصل سرما به خورد و خوراکشان می رسند، هرکسی هم باشد اعتراف نمی کند؛ خصوصا در این وضعیت اقتصادی که هزینه زندگی خیلی بالاست و آن ها راحت در زندان می خورند و می خوابند.
این پدر داغدیده در پایان با بیان این که باید تا الان قاتل فرزندم پیدا و اعدام هم می شد تا تسکینی باشد بر دل رنج کشیده من و مادرش، تصریح کرد: الان نزدیک دو ماه است که من و همسرم شب و روز نداریم و فامیلای نزدیکمان تا نیمه های شب کنارمان می مانند تا شاید اندکی تسکین پیدا کنیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار