مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی:

مادران نقش بسیار مهمی در بصیرت‌افزایی برای نسل جوان دارند

1399/10/21 - 15:13 - کد خبر: 35672
رقیه صادق زاده

نصر: مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه باید پیرو راه شهدا باشیم، افزود: در تمام وصیت‌نامه‌های شهدا به پیروی و تبعیت از ولایت فقیه و حفظ حجاب و عفاف تأکید شده است.

به گزارش نصر، رقیه صادق‌زاده در نشست تبیین نقش مقام معظم رهبری در بصیرت‌افزایی و ثبات و اقتدار داخلی که با همکاری اداره کل امور زنان و خانواده استانداری، شهرداری تبریز و سپاه عاشورا برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تحولات سیاسی و اجتماعی در کشور و جهان، مسأله بصیرت یکی از مهم‌ترین مسائل جامعه امروز است.
وی افزود: در نشست امروز درباره مفهوم بصیرت، موانع و راه‌های کسب آن و نقش و جایگاه ولایت در عبور از فتنه‌ها و بصیرت‌دهی بحث خواهد شد.
وی نقش مادران را در بصیرت‌افزایی و آگاه‌سازی نسل جوان به آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری، بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: زنان و مادران ما در تمامی عرصه‌ها، نقش بی‌بدیل خود را در دفاع از تمامیت ارضی کشور و آرمان‌های انقلاب و نظام نشان داده‌اند.
صادق‌زاده گفت: امروز آرامش و امنیت حاکم بر کشورمان را مدیون خون تک‌تک شهدا هستیم و وظیفه ما این است که نسل جوان را با آرمان‌های شهدا و امام راحل آشنا سازیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار