خبر/

جزئیات استقبال از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در آذربایجان‌شرقی

1399/10/17 - 21:48 - کد خبر: 35455
سردار سرتیپ‌دوم اصغر عباسقلی‌زاده، سردار اصغر عباسقلی زاده

نصر: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی گفت: از پیکرهای مطهر و منور چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دی‌ماه سال‌جاری استقبال خواهیم کرد.

به گزارش نصر، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی گفت: از پیکرهای مطهر و منور چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دی‌ماه سال‌جاری استقبال خواهیم کرد.
سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، آذربایجان‌شرقی میزبان چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود که در شهرستان‌های تبریز و مرند تدفین خواهند شد.
وی ادامه داد: مراسم استقبال از پیکرهای مطهر چهار شهید گمنام روز پنجشنبه 25 دی‌ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی(ره) تبریز، توسط نیروهای مسلح مستقر در استان برگزار خواهد شد.
به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، وی از حرکت خودرویی تحت عنوان «کاروان شهدا» نیز خبر داد و گفت: پس از استقبال، پیکرهای مطهر چهار شهید عزیز با خودرو به سپاه عاشورا انتقال می‌یابند و مردم عزیز و شهیدپرور استان می‌توانند در طول مسیر نسبت به شهدا ادای احترام کرده و این عزیزان را زیارت کنند.
سردار عباسقلی‌زاده با اشاره به اینکه مراسم وداع و تدفین پیکرهای مطهر دو شهید گمنام، روز شنبه 27 دی‌ماه در شهرستان مرند برنزار می‌شود، افزود: مراسم وداع و تدفین پیکر مطهر یک شهید گمنام نیز همان‌روز در پادگان توپخانه و موشکی 60 رسالت انجام و پیکر مطهر یک شهید گمنام دیگر همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) روز یکشنبه 28 دی‌ماه در دانشگاه فرهنگیان (واحد خواهران) تبریز به خاک سپرده می‌شود.
انتهای پیام/

پژوهشیار