مديرعامل شركت انتقال گاز ايران:
روابط عمومي، پيشاني سازمان است
1399/10/15 - 19:40 - کد خبر: 35299
نصر: مهدي جمشيدي دانا، روابط عمومي را پيشاني و ويترين سازمان عنوان کرد و گفت: بکوشیم با خلاقیت و خوش فکری، اقدامات و فعالیت های ارزشمند شرکت انتقال گاز را در درون و برون سازمان هدفمند نشان دهیم.
به گزارش نصر، مدیر عامل این شرکت در نخستین جلسه هم اندیشی روابط عمومی های مناطق دهگانه که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: عملکرد هدفمند روابط عمومي، نشان دهنده پویایی سازمان است که نقش و اهمیت روابط عمومی را دوچندان می کند لذا ضرورت دارد در طول سال، فعالیت های سازمان را به شکلی اصولی و تاثیرگذار و متناسب با نیاز مخاطب عام و خاص و پذیرش جامعه انعکاس دهیم.
جمشیدی دانا به وجود نیروهای توانمند، با تجربه و با دانش در روابط عمومی ها اشاره کرد و افزود: انتظار می رود فعالان این عرصه با ابتکار و تسلط بر تکنولوژی های نوین و ابزارهای ارتباطی بتوانند ارتباط پایدار و دوسویه با ذینفعان سازمان برقرار نمایند.
وی با بیان اینکه در عصر اطلاعات، رسانه حرف نخست را می زند، تاکید کرد: در عرصه اطلاع رسانی، ضرورت دارد جملات و کلمات با دقت و حساسیت بالایی نگارش شده و از طریق کانال ارتباطی مناسب و شبکه های مخاطب پسند، منتشر شود.
مدیر عامل شرکت انتقال گاز ایران نيروي تخصصی و توانمند را موتور محركه و پيشران سازمان، بویژه روابط عمومي دانست و اظهار داشت: شركت انتقال گاز ايران بدنيال افراد خبره و کاربلد بوده که اين افراد بايد با نگرشی مثبت و نگاه حرفه اي سازمان را بالنده تر نشان داده و در جهت تعالی و نیل به جايگاه شایسته ياري کنند.
جمشیدی دانا ارتباط مداری را پایه و اساس روابط عمومی برشمرد و بیان داشت: موفقیت مرهون خردجمعی و مشارکت همگانی است که می طلبد ارتباطات ما به شکل موثر با سازمانها ، نهادها و انجمن های صنفی و اجتماعی برقرار و با آگاهی از نقطه نظرات، پيشنهادات و انتقادات سازنده، مشتریان خود را عضوی از سازمان دانسته و در کنار رسالت خویش و پاسداشت ارزشهای در مسیر بهبود مستمر گام برداریم.
در ادامه، محمد رضا بخشعليزاده، سرپرست روابط عمومي شركت انتقال گاز، هدف از برگزاری این نشست مجازي را هم اندیشی، هم افزایی و ایجاد وحدت رویه در فرآیندهای روابط عمومی دانست و ابراز امیدواری کرد: جلسات همفکری و تبادل نظر در سطح مدیران، کارشناسان و کارگزاران روابط عمومی با توجه به شرایط کنونی جامعه تداوم یابد.
وی از روابط عمومی بعنوان پل ارتباطی و حلقه اتصال سازمان یادكرد و تصريح نمود: روابط عمومی حافظ ارزشهای اجتماعی، مذهبی و ملی بوده و برخورداری از مهارت های ارتباطی، اخلاق حرفه ای، توجه به آموزش و پژوهش و مخاطب شناسی از ضروریات موفقیت و رشد در این عرصه می باشد.
انتهای پیام/