خبر/

راه دسترسی شهرک شهید سلیمانی به آزادراه تبریز- سهند در حال اصلاح است

1399/10/11 - 12:46 - کد خبر: 35013
آزادراه تبریز سهند

نصر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: اصلاح هندسی راه دسترسی شهرک شهید سلمیانی به آزادراه تبریز - سهند برای تردد ایمن خودروها در حال انجام است.

به گزارش نصر، سیدمرتضی نیرومند اسکویی روز پنجشنبه در گفت و گویی با اشاره به مشکلاتی که پس از افتتاح آزادراه تبریز - سهند در این مسیر به وجود آمد، افزود: به منظور استاندارد سازی بیشتر و ارتقای سطح ایمنی مسیرهای ورودی و خروجی از شهرک شهید سلیمانی به این آزادراه، رمپ های ورود و خروج با استفاده از تقاطع شهرک اندیشه و بر اساس نقشه مصوب اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در حال اصلاح است.
وی با بیان اینکه هم اکنون پیمانکاران این شرکت در این محل مشغول فعالیت هستند، اظهار داشت: در این طرح پل هشت متری واقع در مسیر به عرض ۱۲ متر و بیشتر از حد استاندارد تعریض می شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: با اصلاح رمپ های ورودی و خروجی و تعریض پل، دیگر مشکلی از نظر استاندارد هندسی مسیر برای ورود و خروج خودروها از شهرک شهید سلیمانی به این آزادراه وجود نخواهد داشت.
نیرومند با قدردانی از همکاری مجری آزادراه تبریز - سهند با این شرکت در اجرای این طرح، ادامه داد: شرایط جوی حاکم بر منطقه مانع از پیشرفت سریع عملیات اجرایی بوده که به محض مساعد شدن شرایط جوی اصلاح و استاندارد سازی این مسیر به سرعت بیشتری تکمیل می شود.
وی یادآوری کرد: تا زمان تکمیل این طرح و برای اینکه مشکلی در ورود و خروج خودروها از این شهرک به آزادراه ایجاد نشود اقدام به ایجاد سرعت گیر در محل و هدایت مسیر خودروها با نصب موانع و علایم راه در این منطقه شده است.
نیرومند افزود: راه دسترسی موجود از شهرک شهید سلیمانی به آزادراه تبریز - سهند چند سال قبل نیز از سوی ادارات کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای، دستگاه های ذیربط و شرکت عمران شهر جدید سهند مصوب شده بود که اکنون با نظر مجری این آزادراه محل دسترسی آن با اصلاح مسیر از تقاطع شهرک اندیشه فراهم می شود.
براساس این گزارش، شهرک شهید سلیمانی دارای ۸۳۶ هکتار وسعت بوده و در آن ۷۸۲ زمین صنعتی واگذار شده که در زمان کنونی ۱۶۶ واحد بهره برداری رسیده است و حدود دو هزار نفر به صورت مستقیم در این واحدها مشغول به کار هستند.
آذربایجان شرقی دارای ۵۶ شهرک و ناحیه صنعتی است. 
انتهای پیام/

پژوهشیار