مربی تیم فوتبال تراکتور؛

تراکتور از برنامه امتیازی‌گیری خود عقب است

1399/10/09 - 15:05 - کد خبر: 34888
عباس چمنیان

نصر: مربی تیم فوتبال تراکتور می‌گوید استراتژی خاصی برای ادامه فصل دارند و با توجه به برنامه‌ریزی‌های ابتدای فصل، از برنامه امتیازی خود عقب هستند.

به گزارش نصر، عباس چمنیان، مربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار با شهرخودرو اظهار کرد: نیمه اول نیم‌فصل نخست را پشت گذاشتیم. استراتژی برای کادر فنی تعریف کردیم و بازی به بازی، آن استراتژی تعیرف شده است. چند امتیاز نسبت به برنامه خود عقب هستیم اما در ادامه با تمرکز بیش‌تر، باید سعی کنیم امتیازهای عقب مانده را جبران کنیم.
او ادامه داد: همه تیم‌ها هم قوی و هم قابل احترام هستند و به حریف با دیده احترام نگاه می‌کنیم. شهرخودرو در ۲ فصل اخیر فوتبال خوبی را پشت سر گذاشته و نتایج خوبی کسب کرده و نماینده ایران در آسیا بوده است. امیدواریم برعکس بازی قبل برابر صنعت نفت آبادان، از امتیاز خاگی استفاده کنیم و برنده شویم. امیدوارم بتوانیم از نقاط قوت و ضعف شهرخودرو استفاده کنیم و به این تیم ضربه بزنیم. فاصله امتیازی تیم‌ها در جدول کم است و یک پیروزی می تواند تغییرات زیادی را ایجاد کند. فاصله بین بازی‌ها باعث می‌شود که نتوانیم تمرینات زیادی را پشت سر بگذاریم و تنها یکی دو روز تمرین خوب را برگزار کردیم.
چمنیان اضافه کرد: در ۳ دیدار قبلی نمایش قابل قبولی داشتیم. بازیکنان تیم باانگیزه هستند و نمایش آن‌ها هم هواداران را راضی کرده و هم ما را امیدوار کرده با تمرینات بهتر و بیش‌تر نتایج بهتری را کسب کنیم تا امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم. شهرخودرو تیم خوبی است و بر اساس بازی‌ آن‌ها برنامه تیم را چیده‌ایم.
مربی تراکتور درباره مصدومان و محرومان تیمش گفت: مصدومان ما به این بازی رسیده‌اند و اگر نیاز باشد از آن‌ها استفاده می‌کنیم. ویژگی تیم تراکتور این است که همه بازیکنان آماده هستند و به خوبی می‌توانند وظایفی که به آن‌ها سپرده شده را به خوبی انجام دهند. تنها محروم تیم نیز اکبر ایمانی است.
انتهای پیام/

پژوهشیار