رئیس پلیس فتا استان اردبیل؛

سرشاخه سایت‌ قمار اینترنتی در اردبیل دستگیر شد

1399/10/07 - 13:18 - کد خبر: 34733
پلیس فتا ناجا

نصر: رئیس پلیس فتا استان اردبیل از دستگیری یکی از ایجنت‌های سایت قمار در این استان که با جذب بیش از ۱۰۰ نفر زیرشاخه اقدام به فعالیت و کلاهبرداری میلیاردی می‌کرد، خبر داد.

به گزارش نصر، سرهنگ علی قهرمان طالع روز یکشنبه گفت: کارآگاهان سایبری پلیس فتا با بررسی صفحات و افراد به‌صورت فنی و اطلاعاتی و همچنین اقدامات پلیسی نفر اصلی و تعداد ۱۰۰ نفر از همدستان وی را که با ترفندهای مختلف آنان را از سراسر کشور فریب داده و به‌عنوان زیرشاخه خود ایجاد کرده بود، شناسایی کردند.
وی بیان کرد: افسران سایبری پی بردند که متهم اصلی پرونده با ایجاد کانال‌ها و صفحات مختلف در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های متعدد اقدام به تبلیغ و عضوگیری می‌کند که با هماهنگی‌های لازم متهم را به همراه تجهیزات هوشمند رایانه‌ای و مخابراتی دستگیر و پس از تکمیل پرونده در اختیار مقامات قضایی قرار دادند.
وی  از همه کاربران فضای مجازی خواست که فریب کانال‌های تلگرامی، صفحات اینستاگرامی و سایت‌هایی که اقدام به تبلیغ قمار و شرط‌بندی می‌کنند را نخورده و زندگی و سرمایه خود را به دست گرداندگان شیاد انها نسپارند. 
قهرمان طالع  اعلام کرد شهروندان جهت گزارش هرگونه فعالیت سایت‌های قمار و شرط‌بندی، آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  اعلام کنند.
انتهای پیام/

پژوهشیار