برگزاری اختتامیه سومین جشنواره ملی استعدادیابی یاراد در دهه فجر

1399/10/07 - 15:32 - کد خبر: 34729
دانشگاه نبی اکرم

نصر: اعضای هیئت انتخاب و داوری سومین جشنواره ملی یاراد در دو بخش دانشجویی و دانش آموزی، بررسیِ بیش از 300 اثر ارسال شده را از هفته اول آذر ماه آغاز نموده‌اند.

به گزارش نصر، معاون دانشجويي و فرهنگي موسسه آموزش عالی نبی اکرم (ص) شیوا ولایتی اعلام کرد « اولین جشنواره استعدادیابی موسسه آموزش عالی نبی اکرم(ص) در دو بخش دانش‌آموزی و دانشجویی با هدف تبادل تجربیات هنرمندان جوان با جامعه دانشگاهی صرفا در بخش هنرهای تجسمی و در سطح استان برگزار شد.
در جشنواره دوم بخش‌های نمایشی و معماری نیز به بخش‌های جشنواره افزوده و  در سطح منطقه برگزار گردید ولیکن امسال به دلیل استقبال گسترده ، سومین جشنواره استعدادیابی یاراد در دوبخش دانشجویی-  دانش آموزی و در سطح ملی، در سه محوراصلی  فرهنگی-مذهبی، فرهنگی-هنری، و فرهنگی-علمی در 11 محورفرعی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان در حال برگزاری است، که نسبت به دوره های گذشته با رشد چشمگیری مواجه بوده که این گام نوید اتفاقی جدید در ارتباط با جامعه و دانشگاه می باشد.
وی افزود: این جشنواره که با تاکید بر هدف اصلی خود بعنوان کشف استعداد جوانان، برنامه‌ بلندمدتی در دستور کار خود قرار داده است. امسال نیز بیش از 300 اثر از شهرستانهای مختلف کشور به دبیرخانه جشنواره رسیده است، در حال حاضر گروهی 30 نفره از اساتید دانشگاه و هنرمندان درحال بررسی و داوری آثار در محورهای مختلف هستند.»
وی ادامه داد؛ بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغ وزارت علوم، و همچنین شورای سیاستگذاری جشنواره تصمیم گرفت تا جشنواره به صورت غیر حضوری به مسیر خود ادامه داده که اختتامیه جشنواره در ایام دهه فجر سال 1399 برنامه ریزی شده و به صورت مجازی برگزار خواهد گردید.
انتهای پیام/

پژوهشیار