خبر/

مشکلات مدیران دفاتر پیشخوان آذربایجان شرقی بررسی شد

1399/10/04 - 20:52 - کد خبر: 34597
جلسه

نصر: پیرو تجمع جمعی از مدیران دفاتر پیشخوان استان در استانداری، جلسه هماهنگی و رسیدگی به اعتراض مدیران دفاتر پیشخوان برگزار شد.

به گزارش نصر، جلسه ای با حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی، دبیرکارگروه دفاتر پیشخوان و 20 نفر از مدیران منتخب دفاتر پیشخوان در اتاق جلسه اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار گردید.
محمد فرزاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: بنده و همکارانم در اداره کل ارتباطات همواره از انتقادات و طرح مشکلات سازنده استقبال می کنیم و همه ی تلاشمان برای خدمت رسانی مناسب و در شان مردم استان به خصوص مدیران دفاتر پیشخوان در سطح استان است.
وی افزود: افزایش نرخ های خدمات در حال ارائه در دفاتر که از چندین سال پیش تعدیل نشده است، پیگیری می شود و با توجه به افزایش تعداد دفاتر در سطح استان و رکود فعالیت های آنان صدور مجوز های جدید سخت گیری بعمل آید.
این مدیر مسئول اضافه کرد:  تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی پروانه دفاتر نیز باید بررسی گردد و افزایش اختیارات کارگروه و امکان اخذ تصمیمات متناسب با موقعیت هر استان در موارد مختلف به تهران پیشنهاد می شود.
 
 
این گزارش حاکی است، مقرر گردید نسبت به پیگیری موارد مطروحه از طرف اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، اقدام و نتیجه به اطلاع انجمن صنفی برسد.
لازم به ذکر است در این جلسه که با حضور 20 نفر از مدیران دفاتر پیشخوان منتخب در محل اتاق جلسه اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تشکیل شد، اعضای انجمن صنفی و همه ی مدیران حاضر به طرح نکته نظرات خود اقدام و پاسخ لازم در هر مورد از طرف رئیس و دبیر کارگروه ارائه گردید.
انتهای پیام/

پژوهشیار