خبر/

مربی تراکتور: غافلگیر شدیم/ کاش داور بازی حساسیت بیشتری به خرج می‌داد

1399/10/04 - 22:00 - کد خبر: 34592
عباس چمنیان

نصر: مربی تیم فوتبال تراکتور می‌گوید داور بازی با صنعت نفت اگر روی گل اول حساسیت بیشتری به خرج می‌داد، شاید نتیجه بازی تغییر می‌کرد.

به گزارش نصر، عباس چمنیان مربی تیم فوتبال تراکتور پس از شکست تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: به تیم صنعت نفت تبریک می‌گویم و از هواداران تراکتور به خاطر این شکست عذرخواهی می‌کنم. در مجموع بازی خوبی را شاهد بودیم. اگر در نیمه اول از فرصت‌های خود استفاده می‌کردیم، شاید نتیجه بازی تغییر می‌کرد. ما گل اول را روی یک غافلگیری دریافت کردیم و اگر داور روی محل رخ دادن خطا، حساسیت بیشتری به خرج می‌داد، این گل دریافت نمی‌شد.
او ادامه داد: بعد از دریافت گل اول، ما کارهای خود را انجام دادیم. طبیعی بود که صنعت نفت برای استفاده از امتیاز میزبانی در نیمه دوم هجومی‌تر باشد. ساختار دفاعی ما در این بازی نسبتا خوب بود و برنامه‌های تهاجمی حریف را کنترل کردیم. گلی که در دقایق پایانی به ثمر رسید، روی یک ارسال رخ داد که کار را برای تیم سخت کرد و فرصت جبران برای ما باقی نگذاشت. امیدوارم با بهتر کردن شرایط، بتوانیم نتایج بهتری در آینده کسب کنیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار