با حضور کارگردان و عوامل فیلم؛

بررسی فیلم کوتاه «باغ فرشته» در برنامه سینما گپ تبریز

1398/07/09 - 11:42 - کد خبر: 3393
فیلم کوتاه

نصر: هشتمین برنامه «سینما گپ» ضمن نمایش فیلم کوتاه «باغ فرشته» به کارگردانی علی دلکاری، به نقد و بررسی این فیلم می‌پردازد.

به گزارش نصر، علی‌اکبر افتخار منتقد فیلم و مجری طرح «سینما گپ» ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: «این برنامه ساعت 16روز چهارشنبه 10 مهر 1398 در محل سالن استاد شهریار حوزه هنری استان واقع در طبقه دوم پردیس سینمایی قدس تبریز (خیابان امام- حدفاصل چهارراه شریعتی و مصلی) برگزار خواهد شد که در آن فیلم کوتاه مستند باغ فرشته با حضور کارگردان و عوامل سازنده فیلم به نمایش در آمده و  مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
این برنامه توسط حوزه هنری آذربایجان‌‌شرقی و با همکاری انجمن سینماگران استان و با هدف هم‌افزایی میان هنرمندان عرصه سینما و ایجاد فضای بحث و تعامل و مشارکت در گفت‌وگو پیرامون فیلم‌های کوتاه و بلند سینمایی برگزار می‌شود.
گفتنی است فیلم کوتاه باغ فرشته در گونه‌ی سینمای مستند تولید شده و روایتی از زنان معتاد در کمپ ترک اعتیاد باغ فرشته تبریز را به تصویر می‌کشد که سال گذشته در دومین جشنواره فیلم تبریز جایزه فیلم مستند بخش آزاد و بهترین تدوین را کسب کرد. شرکت در برنامه سینما گپ برای تمام سینماگران و علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

انتهای پیام/

پژوهشیار