خبر/

آغاز به كار نسخه مجازي پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی

1399/09/22 - 13:32 - کد خبر: 33753
پارک علم و فناوری

نصر: با حضور معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، نسخه مجازی پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی آغاز به کار کرد.

به گزارش نصر، پارک علم و فناوری مجازی با هدف ارائه محصولات دانش بنیان و فناور شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و افزایش تعامل شرکت ها به صورت سه بعدی در محیطی ۳۶۰ درجه طراحی شده و امکان مشاهده تمام شرکت های مستقر در پارک و محصولات آنها به صورت مجازی فراهم شده است.
در این سامانه، علاوه بر امکان مشاهده و بررسی محصولات فناورانه شرکت های مستقر در پارک، برگزاری جلسات تصویری در داخل غرفه شرکتها، خدمات بازاریابی و مشاوره حقوقی، فراهم شده است.
 
 
رحیمی در بازدید از پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و رونمایی از پارک علم و فناوری مجازی با اشاره به ظرفیت های بالای علمی، نیروی انسانی و صنعتی موجود برای توسعه فناوری در شهر تبریز اظهار کرد: بسترهای پارک علم و فناوری در این شهر متناسب با این ظرفیت توسعه پیدا نکرده است و برای پاسخگویی به نیازهای فناوران باید گسترش یابد و در کنار حمایتهای وزارت علوم، همه سازمان ها و نهاد های استانی باید در این زمینه کمک کنند.
رحیمی در ادامه برنامه ازفضای کالبدی پارک ،شرکتهای فناوری مستقر و همچنین  محصولات تولیدی این شرکت ها بازدید نمود.
به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری استان، دسترسی به این سامانه از طریق لینک http://b2b2020.eastp.ir/home3/index.html امکان پذیر است.
انتهای پیام/

پژوهشیار