سرمربی تیم فوتبال ۹۰ ارومیه؛

فوتبال ایران در پرسپولیس، استقلال و تیم‎‌های صنعتی‌ خلاصه شده است

1399/09/16 - 13:00 - کد خبر: 33368
تیم فوتبال90 ارومیه

نصر: سرمربی تیم ۹۰ ارومیه گفت: متاسفانه فوتبال ایران در پرسپولیس، استقلال و تیم‌های صنعتی خلاصه شده و هیچ تلاش و کمکی به تیم‌های دیگر شهرستان‌ها نمی‌شود درحالیکه خرج بیت‌المال برای آن تیم‌ها ایرادی ندارد.

به گزارش نصر، فرهاد فضلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به محرومیت این تیم از ثبت قرارداد بازیکنان افزود: ما از ماه‌ها قبل بابت بدهی و محرومیت با مسوولان مربوطه نامه‌نگاری کرده‌ایم ولی متاسفانه تا به امروز هیچ جوابی نگرفته‌ایم.
وی اضافه کرد: خلاصه شدن فوتبال ایران در تیم‌های پایتخت و صنعتی، بی‌عدالتی را در این رشته ایجاد کرده و درحالیکه خرج پول از بیت‌المال برای شکایت و بدهی این باشگاه‌ها به بازیکنان خارجی ایرادی ندارد، ولی تیم‌های شهرستانی چون ۹۰، هیچ سهمی از آن ندارند.
سرمربی تیم فوتبال ۹۰ ارومیه اظهار کرد: مشکل تیم ما تنها با پرداخت بدهی و مطالبات بازیکن خارجی سابق ماشین‌سازی حل می‌شود و انتظار داریم مسوولان نگاه عادلانه به همه تیم‌ها داشته باشند و شهر شهیدپروری چون ارومیه سهمی از بیت‌المال داشته باشد.
فضلی گفت: با ادامه این شرایط امکان استفاده از بازیکنان جوان و امید در ادامه فصل نیست و اگر مشکل حل نشود، چاره‌ای جز انصراف از لیگ نداریم و نمی‌توانیم به این حد شاهد بی‌عدالتی باشیم که بیت‌المال فقط برای استقلال و پرسپولیس خلاصه شود و برای شهرهای دیگر چون ارومیه و اردبیل سهمی نباشد.
وی در مورد بازی با فجرسپاسی گفت: بازی قابل قبولی برابر فجرسپاسی برگزار کردیم و تنها بخاطر جوانی و ناپختگی بازیکنان شکست خوردیم.
تیم ۹۰ ارومیه در هفته سوم لیگ دسته اول برابر فجرسپاسی یک بر صفر شکست خورد.
نماینده ارومیه همچنان بدلیل محکومیت فیفا بخاطر بدهی ماشین‌سازی تبریز نتوانسته قرارداد بازیکنان خود را رسمی کند.
انتهای پیام/

پژوهشیار