اداره کل ورزش و جوانان استان تشریح کرد:

نحوه فعالیت‌های ورزشی مجاز در شهرهای زرد و نارنجی آذربایجان شرقی

1399/09/15 - 20:22 - کد خبر: 33330
ورزش

نصر: اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای از نحوه فعالیت ورزش‌های مجاز در شهرهای زرد و نارنجی استان خبر داد.

به گزارش نصر، متن اطلاعیه اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به شرح زیر است:
نحوه فعالیت‌های ورزشی مجاز در شهرهای زرد و نارنجی به شرح زیر ابلاغ شده و به پیوست جدول سطح بندی رشته‌های ورزشی در وضعیت‌های مختلف شیوع ویروس کرونا جهت آگاهی ارائه شده است.

فعالیت‌های ورزشی مجاز در شهرهای نارنجی
انجام تمرین، مسابقات ورزشی، فعالیت باشگاه‌های ورزشی (کم برخوردی و نیمه برخوردی) به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی، راهنماهای فاصله گذاری و الزامات سلامت محیط کار در شهرهای نارنجی مجاز خواهد بود.
هم‌چنین برگزاری جلسات و همایش‌ها در اماکن سرپوشیده با حداکثر 20 نفر به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی و راهنماهای فاصله گذاری و الزامات سلامت محیط مجاز بوده و حضور کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان در ادارات و اعضای هیئت‌های ورزشی در دفاتر هیئت با یک دوم پرسنل نیز ممکن خواهد بود.

فعالیت‌های ورزشی مجاز در شهرهای زرد
انجام تمرین، مسابقات ورزشی، فعالیت باشگاه‌های ورزشی (کم برخوردی و نیمه برخوردی) و فعالیت استخرهای سرپوشیده به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی و راهنماهای فاصله گذاری و الزامات سلامت محیط کار مجاز خواهد بود.
هم‌چنین برگزاری جلسات و همایش‌ها در اماکن سرپوشیده با حداکثر 30 نفر به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی، راهنماهای فاصله گذاری و الزامات سلامت محیط مجاز بوده و حضور کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان در ادارات و اعضای هیئت‌های ورزشی در دفاتر هیئت با دو سوم پرسنل ممکن خواهد بود.
انتهای پیام/

پژوهشیار