گزارش اختصاصی نصر/

پایان کابوس دوری سه ماهه مادر از سه قلوهای تبریزی/ لبخند زندگی به مادر کرونایی

1399/09/15 - 17:53 - کد خبر: 33321
مادر

نصر: مادر 31 ساله ای که بعد از به دنیا آوردن سه قلوهایش به دلیل ابتلا به کرونا ؛ بیهوش و در ICU بیمارستان امام رضا (ع) تبریز بستری بود، بعد از سه ماه با تلاش کادر درمان این بیمارستان به هوش آمد و از بیمارستان مرخص شد.

به گزارش نصر، خبر به هوش آمدن و بهبودی دوباره این مادر و در آغوش کشیدن فرزندان تازه متولد شده اش، که تا این لحظه به دلیل بیهوش بودن و بستری در ICU، از دیدن روی فرزندانش محروم بود، در میان انبوه خبرهای ناگوار در شرایط فعلی جامعه، خبری خوب و مسرت بخش است و قاعدتا هر شنونده ای را تحت تاثیر خود قرار می دهد.
"علی رضا اسماعیلی"، پدر این سه قلوها، در گفتگو با خبرنگار نصر احساس خوشحالی خود را از دوباره به زندگی برگشتن همسرش ابراز داشت و تصریح کرد: الان که همسرم بعد از سه ماه به زندگی برگشته است، احساس شور و شعف وصف ناپذیری دارم.
وی افزود: در زمانی که همسرم در ICU بستری بود، روزی هزار بار می مردم و زنده می شدم، حاضر بودم تمام اموالم را از دست بدهم اما همسرم دوباره به زندگی بازگردد.
اسماعیلی با بیان اینکه همسرم از 6 مهرماه در ICU بستری است، تصریح کرد: دو هفته قبل از تاریخ شش مهرماه، حال عمومی همسرم خوب نبود؛ بردیم نزد پزشک، اما نتوانستند تشخیص دهند که همسرم به کرونا مبتلا شده است.
پدر این سه قلوها ادامه داد: تا اینکه در 6 مهرماه علایم زایمان به سراغ همسرم آمد و سریع وی را به بیمارستان الزهرا رساندیم، اما دیگر به هوش نیامد و به بیمارستان امام رضا انتقال دادند و در بخش ICU بستری شد.
اسماعیلی با بیان اینکه دو هفته است که همسرم به هوش آمده است، خاطرنشان کرد: الان حال عمومی همسرم و فرزندانم بسیار خوب است و امروز مرخص می شود و تا لحظاتی دیگر همگی به خانه برمی گردیم.
گزارش نصر می افزاید، این سه قلوها اولین فرزندان این زوج هستند که بعد از شش سال زندگی مشترک خداوند به آنان دو دختر و یک پسر عنایت کرده است و این مادر 31 ساله، صحیح و سالم بعد از سه ماه فرزندان خویش را به آغوش می کشد.
انتهای پیام/

پژوهشیار