معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی؛

محدودیت‌ها در آرامستان‌های آذربایجان‌شرقی ادامه دارد

1399/09/15 - 10:21 - کد خبر: 33281
علیار راستگو

نصر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه استان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفته است، گفت: با این وجود محدودیت‌ها در همه آرامستان‌های استان ادامه خواهد داشت.

به گزارش نصر، علیار راستگو روز پنجشنبه در حاشیه جلسه ستاد استانی کرونا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۵ شهرستان اسکو، چاراویماق، ورزقان ، خداافرین و هوراند در وضعیت زرد و بقیه در وضعیت نارنجی قرار دارند. 
وی ادامه داد: محدودیت ها در تمام شهرهای زرد و نارنجی بر اساس دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه خواهد یافت.
راستگو اضافه کرد: تا رسیدن به وضعیت مطلوب، تمامی پارک ها و تفرجگاه ها تعطیل خواهند بود و تمام مراسم‌ها مذهبی و آیینی برگزار نخواهد شد.
وی از همراهی مردم، اصناف و کسبه در هفته های گذشته تقدیر و تشکر کرد و گفت: این همراهی موجب شد وضعیت آذربایجان شرقی از قرمز به نارنجی تقلیل یابد و امیدواریم با همراهی مردم به وضعیت سفید برسیم. 
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز و بسیج ، اظهار کرد: با اجرای این طرح افراد آلوده به صورت خانه به خانه و محله محور شناسایی می شوند.
وی ادامه داد: اجرای این طرح در ۱۰منطقه تبریز تقسیم بندی و آغاز شده است.
راستگو با بیان اشاره به آمادگی کامل نقاهتگاه ها در آذربایجان‌شرقی گفت: بر حسب نیاز استان و اعلام دانشگاه علوم پزشکی تبریز استفاده از این اماکن آغاز خواهد شد.
وی اعلام کرد:از شنبه هفته آینده در شهرهای نارنجی استان گروه های شغلی ۱ و ۲ و در شهرهای زرد استان نیز گروه های ۱، ۲ و ۳ اجازه فعالیت خواهند داشت و حضور کارکنان عادی در ادارت نیز از یک سوم به یک دوم افزایش خواهد یافت.
انتهای پیام/

پژوهشیار