وزیر ارتباطات خبرداد:

اتصال همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور تا پایان سال به اینترنت

1399/09/11 - 21:00 - کد خبر: 33102
محمد جواد آذری جهرمی

نصر: وزیر ارتباطات گفت: از تمام ظرفیت‌ها برای رفع برخی کاستی های اینترنت در استان‌ها استفاده می‌شود و همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور تا پایان سال تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار می گیرند.

به گزارش نصر، محمدجواد آذری جهرمی سه شنبه در جلسه پیگیری اجرای طرح‌های توسعه ارتباطات و اینترنت در استان زنجان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: کاستی‌ها و کمبودها از سوی رسانه‌ها یک فرصت است و ما از این فرصت استفاده می‌کنیم.
وی با بیان اینکه هر عکسی که منتشر می‌شود، مشکل باید پیگیری شود، اظهار کرد: مردم وقتی می‌بینند یک مسئول با همه ظرفیت‌هایش برای حل مشکل و اشکالات پای کار است دل خوش می‌شوند و افرادی که سیاه نمایی می‌کنند ما از این فرصت هم استفاده می‌کنیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با بیان اینکه تلاش‌های زیادی برای گسترش ارتباطات در سطح کشور انجام شده است، گفت: تصاویری منتشر می‌شود که در یک منطقه‌ای اینترنت وجود ندارد، متأسفانه برخی رسانه‌های داخلی که بودجه خود را از نهادهای انقلابی می‌گیرند، شروع به نقد کردن می‌کنند.
آذری جهرمی با بیان اینکه رسانه‌ها باید خدمات ارائه شده در حوزه اینترنت را هم به مردم بیان کنند، تاکید کرد: ضد انقلاب هم از این وضعیت سواستفاده و سیاه نمایی می‌کند.
وی اظهار داشت: در سال ۹۶ بخش عمده‌ای از مناطق روستایی در کشور اینترنت نداشتند و اگر کرونا در سال ۹۵ درکشور رخ می‌دهد تعداد زیادی از دانش آموزان از تحصیل باز می‌ماندند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: از تمام ظرفیت‌ها برای رفع برخی کاستی اینترنت در استان‌ها استفاده می‌شود و همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور تا پایان سال تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار می‌گیرند.
انتهای پیام/

پژوهشیار