مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی خبر داد:

تعیین تکلیف و مختومه شدن بیش از 28 هزار پرونده اجرای اسناد رسمی در استان

1399/09/11 - 13:41 - کد خبر: 33072
محمد افخمی

نصر: مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی از تعیین تکلیف و مختومه شدن بیش از 28 هزار پرونده اجرای اسناد رسمی در استان خبرداد.

به گزارش نصر، محمد افخمی افزود:  شعب اجرای اسناد رسمی  آذربایجان شرقی با مختومه نمودن بیش از 28 هزار پرونده اجرا از ابتدای سال تا کنون موفق به کسب رتبه برتر کشور در این زمینه گردید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 328 درصد رشد نشان می‌دهد.
وی گفت: در راستای دسترسی آسان و حذف مراجعات فیزیکی به ویژه در شرایط نا امن گسترش ویروس منحوس کرونا  از ابتدای آذرماه سال جاری برای کاهش مراجعات فیزیکی شهروندان بسیاری خدمات این اداره کل  بصورت الکترونیکی  صورت خواهد پذیرفت.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان شرقی به این خدمات اشاره کرد و افزود: پذیرش تقاضای صدوراجرائیه وهمچنین درخواست های تبعی آن من جمله بازداشت اموال، ممنوع الخروجی وسایر موارد ازطریق دفاتر اسناد رسمی ، ازدواج وطلاق صورت می پذیرد.
افخمی با تاکید براینکه جهت پیگیری پرونده اجرائی اخد نوبت الکترونیکی از طریق سامانه nobat.esabt.ir الزامی می باشد ، افزود: ارائه خدمات صرفا به اشخاصی که با اخذ نوبت ودرزمان مشخص شده درسامانه انجام پذیر خواهد بود.
وی همچنین گفت: برای مشاهده اخرین اقدامات پرونده ، طرفین و افراد ذینفع می توانند با مراجعه به سایت ejra.ssaa.ir و با وارد کردن شماره پرونده ورمز شخصی از وضعیت و اقدامات پرونده اطلاع حاصل نمایند.
انتهای پیام/

پژوهشیار