معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی؛

مسکن‌دار کردن مردم، دغدغه جدی ماست/ سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز

1399/09/11 - 12:18 - کد خبر: 33059
جلسه

نصر: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی از سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز و افتتاح اتوبان تبریز- سهند در 26 آذرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش نصر، جواد رحمتی در جلسه شورای مسکن استان که ظهر امروز(سه شنبه) در محل استانداری برگزار شد با اشاره به اولویت‌های استان در اجرای طرح اقدام مسکن ملی گفت: خوشبختانه روحیه بسیار خوبی در بین متولیان امر استانی وجود دارد و امیدواریم بتوانیم با مسکن دار کردن افراد نیازمند و صاحب مسکن به دغدغه مهم تعدادی از اقشار جامعه پایان دهیم.
وی با اشاره به آخرین وضعیت اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان گفت: نزدیک به 54 هزار نفر در این طرح ثبت نام کردند که پس از پایش‌های لازم و تطبیق شرایط متقاضیان با شرایط مندرج در بخشنامه‌های ابلاغی، 21 هزار نفر مشمول استفاده از مزایای این طرح شده‌اند که سایر فرآیندهای لازم در حال اجراست.
 وی در بخشی از سخنان خود به آخرین وضعیت اتوبان تبریز- سهند نیز اشاره کرد و ادامه داد: این اتوبان در تاریخ 26 آذرماه سال جاری و با حضور وزیر راه و شهرسازی زیر بار ترافیک می‌رود.
 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه افزود: همچنین در این سفر، عملیات اجرایی تعدادی از پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید سهند نیز آغاز خواهد شد.
 در این جلسه، واگذاری ساخت واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در شهر سهند به پیمانکاران، مشروط به برگزاری  دو مناقصه در روزنامه تصویب شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار