وحید بیاتلو:

مهاجم شش‌دانگ، مشکل کل فوتبال ایران است نه فقط ماشین‌سازی

1399/09/10 - 20:57 - کد خبر: 33027
وحید بیاتلو

نصر: سرمربی ماشین‌سازی در واکنش به ناکامی تیمش در گلزنی می‌گوید این مشکل مربوط به ماشین‌سازی نیست و تیم‌هایی مانند پرسپولیس، استقلال، تراکتور و سپاهان هم این مشکل را دارند.

به گزارش نصر، وحید بیاتلو، سرمربی ماشین سازی بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان گفت: هر چقدر بازی می‌کنیم و وقت می‌گذاریم، کم است. در سه بازی با ضربات ایستگاهی بازی‌ها را مساوی کردیم یا شکست خوردیم. هر سه بازی را پایاپای بودیم. امروز هم بازیکنان ما خوب جنگیدند و تلاش کردند. در همه نقاط زمین مسلط بودیم و موقعیت‌های مختلفی به دست آوردیم و فکر می‌کنم آن‌ها دو موقعیت داشتند که دروازه‌بان ما خوب کار کرد.
سرمربی ماشین‌سازی خودش را مقصر اصلی باخت مقابل گل‌گهر سیرجان دانست و افزود: باید بیشتر از این وقت بگذاریم و بیشتر تمرکز کنیم. باید این شکست را جبران کنیم. به آینده این تیم امیدوار و خوشبین هستم. مطمئن باشید که بدشانسی‌ها را تمام خواهیم کرد. ما در بازی با ذوب آهن در دقیقه ۸۹ مساوی کردیم. در این بازی هم دو صجنه سرنوشت بازی را عوض کرد. در دقیقه ۸۰ توپ به دست بازیکن ما خورد و پنالتی شد و در دقیقه ۹۵ داور از کنار صحنه پنالتی به نفع ما گذشت. بازیکن حریف با دست خود اجازه نداد توپ وارد دروازه نشود. به نظرم عدالت در این بازی برقرار نشد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا ماشین‌سازی برنامه‌ای برای ضعف بازی‌سازی و گلزنی دارد، گفت: امروز موقعیت‌سازی و حفظ توپ داشتیم و به تیم حریف موقعیتی ندادیم. باید روی این موضوعات بیشتر کار کنیم و موقعیت‌های بیشتری به دست بیاوریم.
بیاتلو در واکنش به اینکه آیا با توجه به نوپا بودن تیم و تجربه خودش در لیگ‌برتر، از شکست خفیف مقابل صدرنشین لیگ راضی است یا خیر، گفت: امروز حداقل حق ما مساوی بود. اگر ضعیف‌تر بازی می‌کردیم، می‌گفتم خوب نبودیم اما متاسفانه بدشانسی به ما رو کرد و باعث شد نتیجه را واگذار کنیم.
او درباره خلاء یک مهاجم شش‌دانگ در تیمش گفت: این مشکل فوتبال مملکت است. تیم‌های بزرگ مثل پرسپولیس، تراکتور، استقلال و سپاهان هم مشکل گلزنی دارند. ما اینجا باید سازندگی داشته باشیم. جذب مهاجم شش‌دانگ هزینه دارد. باید بیشتر کار کنیم تا به وضعیت ایده آل برسیم.
بیاتلو تاکید کرد: می‌خواهم عذرخواهی کنم از هواداران خودمان که نتوانستیم آن‌ها را خوشحال کنیم. به آن‌ها قول می‌دهم در هفته‌های آینده فوتبال بهتری از تیم ما خواهند دید.
انتهای پیام/

پژوهشیار