فعال رسانه ای و فرهنگی در گفتگو با نصر:

نصر؛ مردمی ترین رسانه غیردولتی آذربایجان / نصر رسانه ای "نجیب" / تعامل با رسانه های بین المللی نشان از توانایی نصر دارد

1399/09/06 - 17:12 - کد خبر: 32747
داود هوشنگ روشنک

نصر: فعال رسانه ای و فرهنگی گفت: آژانس خبری تحلیلی نصر مقبول ترین، محبوب ترین و مردمی ترین رسانه غیردولتی است.

به گزارش نصر، "داود هوشنگ روشنک" در گفتگو با خبرنگار نصر، رسانه "نصر" را سریع ترین و حرفه ای ترین رسانه قابل دسترس خواند و تصریح کرد: آنچه که مردم در حوزه های مختلف خبری و اجتماعی به آن نیاز دارند، رسانه نصر در ایده آل ترین و سریع ترین زمان ممکن به آن ها عرضه می کند.
وی دنیای کنونی را دنیای مدیریت زمان خواند و تصریح کرد: رسانه نصر تمام اتفاقات را به موقع و با کیفیت لازم در اختیار مردم قرار می دهد.
هوشنگ روشنک با اشاره به اینکه مردم این همه گیری را دوست دارند، تصریح کرد: اگر حادثه یا رویدادی در سطح شهر و یا استان اتفاق می افتد، همه منتظر هستند خبر آن رویداد را در رسانه نصر ببینند، که این اتفاق چیزی نیست که در طول یک شب بتوان به آن دست یافت.
وی با بیان اینکه محدودیت ها در بیشتر رسانه های دولتی وجود دارد، خاطرنشان کرد: چه مقدار از تمام اتفاقاتی را که در شهر روی می دهند، صدا و سیمای مرکز استان پوشش می دهد.
مدیر فرهنگسرای الغدیر تبریز به اعتماد مردم نسبت به شبکه های رسمی اشاره کرد و اذعان داشت: نگاه بی طرفانه رسانه نصر به رویدادها و اتفاقات، باعث بالا بردن اعتماد و باورپذیری مردم نسبت به این رسانه شده است.

نصر، مقبول ترین رسانه غیردولتی
این فعال رسانه ای و فرهنگی رسانه نصر را مقبول ترین، محبوب ترین و مردمی ترین رسانه غیردولتی خواند و تصریح کرد: مردم آنچه را که می خواهند به راحتی در نصر مشاهده می کنند و خود من هم آن چیزی را که دنبالش هستم، همیشه در نصر می بینم.
وی نصر را یک رسانه مستقل دانست و خاطرنشان کرد: نصر خط اختصاصی مخصوص به خود را دارد؛ نه متعلق به یک جناح خاص است و نه خوش آمد یک سری آدم های خاص.
روشنک تعامل نصر با مخاطبان خود را بسیار خوب خواند و تصریح کرد: نصر حتی در ویرایش و چیدمان خبرهای خود، اظهار نظرهای مخاطبان خود را در نظر می گیرد و حتی فرم بندی خبرها و ظاهر بصری اش را به خاطر مخاطب خود تغییر می دهد.
وی افزود: کل رسانه ها و مطبوعاتی که وارد عرصه ارتباطی می شوند، یا باید شیوه مردم داری را رعایت کنند یا محکوم به شکست هستند.
وی نصر را رسانه ای نجیب خواند و تصریح کرد: نصر توانسته است با نجیب ترین واژه ها، اتفاقات را تقدیم مردم کند.

نصر، خواسته مردمی
این فعال رسانه ای و فرهنگی مردم آذربایجان را مردمانی سخت پسند خواند و تصریح کرد: مردم این منطقه به این راحتی چیزی را قبول نمی کنند، اما وقتی دانسته هایشان تبدیل به باور شد، آن را عمیقا قبول می کنند؛ که الان مردم آذربایجان رسانه نصر را عمیقا باور کرده اند.
وی افزود: الان نصر به یک خواسته مردمی تبدیل شده است و اگر این رسانه فقط به مدت یک هفته تعطیل شود، مردم آن را مطالبه می کنند.
روشنک به امضای تفاهم نامه همکاری بین آژانس خبری تحلیلی نصر و خبرگزاری آناتولی ترکیه اشاره کرد و اذعان داشت: یکی از زیبایی های نصر این است که هیچ وقت محدود به جغرافیای بومی نبوده است و همیشه در حال تعامل بوده است.
وی با بیان اینکه نگاه نصر، نگاه بومی محدود به تبریز نیست، افزود: تعامل و همکاری نصر با سایر رسانه ها، نشان از توانایی این رسانه در برقراری همکاری و تعامل با رسانه های فرامنطقه ای دارد و آینده را کاملا رصد می کند.
روشنک افزود: اگر تا به امروز نصر فقط دیدگاه ملی داشت، از حالا به بعد از خبرگزاری آناتولی و سایرین نیز مخاطب دارد.
انتهای پیام/

پژوهشیار