خبر/

معلم و پژوهشگر مراغه‌ای برتر کشوری شدند

1399/09/06 - 13:34 - کد خبر: 32727
عکس

نصر: مدیر آموزش و پرورش مراغه از انتخاب یک معلم و یک پژوهشگر مراغه ای به‌عنوان مدرس برتر نانو و پژوهشگر برتر فرهنگیان کشور خبر داد.

به گزارش نصر، رضا آسیابی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود:  محمود بیگلری از سوی بنیاد آموزش ستاد توسعه فناوری نانوی کشور در مراسم اختتامیه فعالیت‌های ترویجی مروجان دانشگاهی فناوری نانو، به عنوان مدرس برتر کشوری نانو معرفی شده است.
وی ادامه داد: این پژوهشگر مراغه‌ای به دلیل فعالیت در زمینه آموزش و تربیت دانش آموزان نخبه،  دانشجویان دانشگاه‌ها و مدارس آذربایجان‌شرقی و نیز برخی استان‌های کشور به‌عنوان مدرس برتر انتخاب شده است.
وی اضافه کرد: در مراسم اختتامیه فعالیت‌های ترویجی مروجان دانشگاهی فناوری نانو، این معلم و پژوهشگر مراغه ای در بین پنج نفر مدرس برتر کشوری به عنوان نفر اول انتخاب شده است.
وی گفت: این پژوهشگر برای پنجمین سال به عنوان مدرس، مروج، پژوهشگر و محقق نانو در کشور معرفی می شود.
افتخار آفرینی معلم مراغه ای در نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیک کشوری
مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: یک معلم مراغه ای نیز در نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیک کشوری موفق به کسب رتبه منتخب و برتر کشوری شده است.
آسیابی افزود: در سال تحصیلی گذشته تعداد ۶۳ اثرفرهنگیان منطقه به عنوان تولید محتوای الکترونیک توسط کارشناسی پژوهش  وتحقیقات به مسابقات استانی ارسال شده بود که اثر ارزشمند تولیدی علی رحمتی  معلم اهل این شهرستان توانست رتبه منتخب و شایسته تقدیر کشوری را کسب کند.
وی ادامه داد: محتوای تولید شده توسط این معلم در زمینه آموزش ریاضی چهارم به روش نوین بوده که با همت همکاران فرهنگی سلیم مومن مراغه و شیرین کرد اسلامی به افتخاری مهم برای آموزش و پرورش استان و منطقه تبدیل شده است.
وی اضافه کرد: این معلم مراغه ای در دوره قبل و هشتمین دوره تولید محتوای الکترونیک نیز توانسته بود رتبه سوم کشوری را کسب کند.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
انتهای پیام/

پژوهشیار