خبر/

برای اولین بار در کشور طرح مهر فناوری در سطح شهر تبریز برگزار می شود

1398/07/07 - 10:02 - کد خبر: 3271
پارک علم و فناوری

نصر: همزمان با آغاز سال تحصیلی و به منظور معرفی حمایت ها و خدمات پارک علم و فناوری از صاحبان ایده و طرح های فناورانه، طرح مهر فناوری با مشارکت و همکاری مجتمع تجاری و تفریحی لاله پارک و مرکز خرید اطلس از روز یکشنبه هفتم مهرماه به مدت سه روز در تبریز برگزار می شود.

به گزارش نصر، در این طرح که با پیام "امسال در کنار درس به خلاقیت و ایده پردازی هم می اندیشیم" برگزار میشود ، کارشناسان پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی با استقرار در مجتمع تفریحی و تجاری لاله پارک و مرکز خرید اطلس، خدمات و حمایت های پارک از طرح ها و ایده های فناورانه را در سطح جامعه معرفی نموده و ایده ها و طرح های نو را برای استفاده از خدمات و حمایت های پارک شناسایی و جذب خواهند نمود.

در این طرح علاوه بر متخصصین و فارغ التحصیلان دانشگاهها، دانش آموزان خلاق و صاحبان ایده های نو نیز با خدمات پارک در قالب مراکز پیش رشد و نوآوری آشنا می شوند و امکان ارائه طرح های فناورانه فراهم خواهد آمد.


از کلیه علاقمندان، کارآفرینان، صاحبان ایده و دانش آموزان و خانواده های آنها دعوت به عمل می آید ضمن حضور در مراکز ذکر شده با نحوه ارائه حمایت های پارک آشنا شده و مسیر ایجاد مشاغل متکی بر دانش و توسعه اکوسیستم فناوری در استان را فراهم سازند.

گفتنی است در این طرح مراجعین امکان عضویت افتخاری پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و بهره مندی از مزایای آن را خواهند داشت.

مراکز تعیین شده برای استقرار کارشناسان پارک از تاریخ هفت مهرماه به مدت سه روز به شرح ذیل می باشد.
1-  مجتمع تجاری و تفریحی لاله پارک – طبقه منفی 1 - خروجی هایپر مارکت
2-  مرکز خرید اطلس – طبقه GA

انتهای پیام/

پژوهشیار