همزمان با هفته دفاع مقدس؛

همایش سنگرسازان بي سنگر در تبریز برگزار مي‌شود

1398/07/06 - 17:19 - کد خبر: 3264
همایش سنگرسازان

نصر: همزمان با هفته بزرگداشت دفاع مقدس، اکبر فتحی، رئيس سازمان جهاد کشاورزي آذربایجان‌شرقی از همایش سنگرسازان بي سنگر و ايثارگران سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی در تبريز خبر داد.

به گزارش نصر، «اکبر فتحي» امروز(ششم مهر) در جمع خبرنگاران از برگزاري مراسم تجليل از پيشکسوتان عرصه جهاد و دفاع مقدس همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: این همایش فردا يکشنبه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰ در محل سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزي استان برگزار می شود.

رئيس سازمان جهاد کشاورزي آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: این همایش با حضور و سخنراني حجت الاسلام والمسلمين آل هاشم، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه تبريز و همچنین پورمحمدي استاندار آذربايجان شرقي برگزار مي شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که امروز بيش از هر زماني ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه احساس مي‌شود، افزود: رشادت مجاهدانه جهادگران و سنگرسازان بي سنگر استان در دوران هشت سال دفاع مقدس فراموش شدنی نیست.

فتحی با اشاره به اين‌که تجليل از پيشکسوتان عرصه جهاد و دفاع مقدس استان در قالب گردهمايي با عنوان سنگر سازان بي سنگر و ايثارگران با هدف زنده نگه‌داشتن ياد و خاطره شهدا خواهد بود، افزود: در اين گردهمايي از جمعي از پيشکسوتان جهادي و فرماندهان دوران دفاع مقدس و بسيجيان دستگاه‌هاي مختلف اجرايي و همچنين خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران تجلیل خواهد شد.

وي با بيان اين‌که سازمان جهادکشاورزي آذربايجان شرقي در طول دوران هشت سال دفاع مقدس ۱۲۱ شهيد تقديم انقلاب و نظام کرده است، افزود: ۸۱۰ نفر از جهادگران استان به افتخار جانبازي نائل آمده و ۵۴ نفر نيز آزاده سرافراز از جمع جهادگران و سنگرسازان بي سنگر استان داريم.

رئيس سازمان جهادکشاورزي استان افزود: سنگرسازان بي سنگر استان آذربايجان شرقي در عمليات هاي مختلف و زيادي دوشادوش رزمندگاه سپاه و ارتش شرکت داشته و خدمات شاياني را ارايه کرده اند.

وی ادامه داد: طرّاحي و اجراي پل خيبر به عنوان طولاني ترين پل شناور جهان و پل بعثت شاهکار مهندسي در جنگ در عمليات والفجر هشت فاو از جمله رشادت‌های جهادگران بوده که اجرایی شده است.

پایان پیام/

پژوهشیار