خبر/

افتتاح چند طرح عمرانی و خدماتی در منطقه ارسباران

1399/09/05 - 10:12 - کد خبر: 32611
افتتاح

نصر: به مناسبت هفته بسیج و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، چند طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان‌های اهر، کلیبر و هوراند منطقه ارسباران افتتاح شد.

به گزارش نصر، در شهرستان اهر، مسیرگشایی باغلار آراسی شامل زیرسازی، ابنیه و آسفالت، مسیر گشایی کوچه بعثت شامل خاک برداری و مسیرگشایی و همچنین بهره برداری از بوستان غدیر و پوشش کانال شله بران در مجموع با ۵۷ میلیارد ریال توسط شهرداری و با همکاری سپاه ناحیه اهر به بهره برداری رسید.
همچنین، هفت باب خانه محروم و مددجویی در روستاهای اهر با زیربنای ۵۰ تا ۷۲ مترمربع و با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال و پیست دومیدانی مجموعه ورزشی تختی با هزینه ای بالغ‌ بر ۲۵۰ میلیون تومان افتتاح شد.
بنا به این گزارش، در شهرستان کلیبر نیز یک باب خانه محروم با زیربنای ۵۰ مترمربع و با هزینه ۹۰ میلیون تومان و با همکاری کمیته امداد، بسیج سازندگی و خیرین، به بهره‌برداری رسید.
همچنین در شهرستان هوراند نیز یک باب خانه محروم، جاده بین مزارع روستای توبین بخش چهاردانگه و سایت تلفن همراه اول روستاهای کلان، تازه کند، قوتانلو در مجموع با هزینه ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار